Hihi een wannabe Amerikaanquote:
Dat er geen koolzuur in zit schatje!quote:Op zondag 13 april 2008 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hihi een wannabe Amerikaan
Maar wat denk jij dat t is dan?
Dank je Conflict wat zouden wij zonder je moeten?quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Conflict het volgende:
schopje
BIEEER!quote:Op zondag 13 april 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Bier is voor het plebsDe elite drinkt alleen jarenoude whiskey
eensquote:
Je bent niet beroemd, ik erger me gewoon vaak aan jequote:Op zondag 13 april 2008 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat er geen koolzuur in zit schatje!![]()
(Ik word buuuuhrooooemt!!)
Je vind me stiekem gewoon leukquote:Op zondag 13 april 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je bent niet beroemd, ik erger me gewoon vaak aan je
Maar oke, cola was maar een voorbeeldje, gewoon in vergelijking met ander drinken dan he
Niet echtquote:Op zondag 13 april 2008 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je vind me stiekem gewoon leuk![]()
Enniewee het valt wel mee melk drinkt veeeeel sneller weg
Ik heb ooit een keer meegedaan (IN AMERIKA!!) aan een wedstrijd melk drinkenquote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet echt
En drink jij maar 2 liter melk weg [ afbeelding ]
Goeiezo, ik wil ook nog een keer naar Amerika btw, misschien wel wonenquote:Op zondag 13 april 2008 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer meegedaan (IN AMERIKA!!) aan een wedstrijd melk drinken
En nee inderdoad je hebt gelijk.... ik ga voor bier!!!!
Iesj leuk en goedkoop! (het bier niet... godver)quote:Op zondag 13 april 2008 01:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goeiezo, ik wil ook nog een keer naar Amerika btw, misschien wel wonen [ afbeelding ]
Geloof me dat kan welquote:Op zondag 13 april 2008 01:29 schreef reetveter het volgende:
En in amerika moet je gewoon op je 16e kunnen drinken, verdomme. net als in nederland
Ik ben niet eens weggeweest stinkvisquote:Op zondag 13 april 2008 02:47 schreef Ordinair het volgende:
Hey kut kraggenburger! wat moet je nu al thuis homo! om half 1ga eens echt bier drinken!
Nee men, moest even wat geld uitsparenquote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef afcajos het volgende:
Jordy heb je lekker achter je pctje een paar pilsjes gedronken.. moet je niet met de mannen mee naar yes r
Jij bent kansloos thee drinkerquote:
Dat is 2 uur later sowieso.quote:Op zondag 13 april 2008 14:35 schreef jordeeeh het volgende:
Zegt trouwens iemand die om kwart voor 3 al terug was
wat een mietje ben jij, ik zuip zo paar flesjes cola weg hoor... bier ook overgensquote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit meer dan twee bier of twee cola. Het verschil tussen de twee zit er in dat ik na twee bier gedronken te hebben nog een aantal bier zuip... En na 2 cola ben ik twee uur misselijk.
De Theorie van Alles!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |