Hihi een wannabe Amerikaanquote:
Dat er geen koolzuur in zit schatje!quote:Op zondag 13 april 2008 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hihi een wannabe Amerikaan
Maar wat denk jij dat t is dan?
Dank je Conflict wat zouden wij zonder je moeten?quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Conflict het volgende:
schopje
BIEEER!quote:Op zondag 13 april 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Bier is voor het plebsDe elite drinkt alleen jarenoude whiskey
eensquote:
Je bent niet beroemd, ik erger me gewoon vaak aan jequote:Op zondag 13 april 2008 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat er geen koolzuur in zit schatje!![]()
(Ik word buuuuhrooooemt!!)
Je vind me stiekem gewoon leukquote:Op zondag 13 april 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je bent niet beroemd, ik erger me gewoon vaak aan je
Maar oke, cola was maar een voorbeeldje, gewoon in vergelijking met ander drinken dan he
Niet echtquote:Op zondag 13 april 2008 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je vind me stiekem gewoon leuk![]()
Enniewee het valt wel mee melk drinkt veeeeel sneller weg
Ik heb ooit een keer meegedaan (IN AMERIKA!!) aan een wedstrijd melk drinkenquote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet echt
En drink jij maar 2 liter melk weg [ afbeelding ]
Goeiezo, ik wil ook nog een keer naar Amerika btw, misschien wel wonenquote:Op zondag 13 april 2008 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer meegedaan (IN AMERIKA!!) aan een wedstrijd melk drinken
En nee inderdoad je hebt gelijk.... ik ga voor bier!!!!
Iesj leuk en goedkoop! (het bier niet... godver)quote:Op zondag 13 april 2008 01:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goeiezo, ik wil ook nog een keer naar Amerika btw, misschien wel wonen [ afbeelding ]
Geloof me dat kan welquote:Op zondag 13 april 2008 01:29 schreef reetveter het volgende:
En in amerika moet je gewoon op je 16e kunnen drinken, verdomme. net als in nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |