niveau van de spelers denk ik. Ik kreeg ineens ook een mirrorbaan eerder vandaag, da's even lastig als je dat nog nooit eerder gespeeld hebtquote:Op zondag 13 april 2008 23:44 schreef Maartel het volgende:
Wie bepaalt die mirrormode bij online GP's?
Ik heb nu al 3 banen in mirrormode gehad, die ik toch echt niet zo had uitgekozen
Was wel ongelooflijk, in de 3e ronde ging ik met Mark steeds tegen elkaars karts botsen vlak voor de finish. Ik wonquote:Op zondag 13 april 2008 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was een heftige GP toennet mannen! Lekker item-intens. Jullie waren waardige tegenstanders, maar er kan er maar één de beste zijn
Iddquote:Op zondag 13 april 2008 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was een heftige GP toennet mannen! Lekker item-intens. Jullie waren waardige tegenstanders, maar er kan er maar één de beste zijn
Uiteraardquote:Op zondag 13 april 2008 23:55 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Was wel ongelooflijk, in de 3e ronde ging ik met Mark steeds tegen elkaars karts botsen vlak voor de finish. Ik won![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef theclansman het volgende:
chanty voeg me nog eve toe trouwens
Ik join jou welquote:Op maandag 14 april 2008 00:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik start wii nu op, wie moet ik joinen?
Ik had jou blijkbaar nog niet toegevoegd, nu wel. het vraagteken zou weg moeten zijnquote:Op maandag 14 april 2008 00:25 schreef Kokstra het volgende:
IddHad je al toegevoegd als friend maar ik zie trouwens nog een vraagteken bij jou staan in mijn friend roster
![]()
Dat werd een beetje eentonigquote:Op maandag 14 april 2008 01:16 schreef Chanty87 het volgende:
Zo, toch nog even 4 keer op rij eerste geworden
Hehe, ik wilde nog voor een vijfde en voor vannacht laatste keer gaan maar dat ging helaas niet lukkenquote:
Ik ga nu slapen, genoeg verlorenquote:Op maandag 14 april 2008 01:22 schreef Italo het volgende:
And the number is: 2449 4789 0873
Welke Fok!er is er nog online voor een potje? En wat is je friendcode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |