is ook nog tijdje club x geweest!quote:Op vrijdag 18 april 2008 02:19 schreef NoCigar het volgende:
Carpe Diem op de Rielseweg? Nooit van gehoord.
...quote:Tilburg heeft een nieuwe stap avond elke donderdag in het patronaat Photoshoot! Elke donderdag in Mei pakken we uit met o.a: Chuckie, Real El Canario, Benny Rodrigues, Sunnery James, Ryan Marciano, Skitzofrenix, Rehab, Bigstar & Bobby Burns.
Music meets Models! Zocht jij DE plek om te zien en gezien te worden, waar je op een vrolijke muzikale ontdekkingsreis gaat EN waar je het vette risico loopt zelf ontdenkt te worden? Search no more, catwalk criminals in spe, maar maak je op voor de allereerste editie van Photoshoot!
Ik ben er een paar keer geweest toen het de naam voor club X had.. ben nu wel ff zelf de naam kwijtquote:
Kom eensch online.. Ik wil me wel digitaal laten afranselen hoor..quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef fraubitch het volgende:
damn man ik heb alleen maar zin om te janken, klagen en chocola eten
soms haat ik het om vrouw te zijn, was ik een vent dan had ik een onschuldig joch neergeslagen en waren alle frustraties er ook ff uit
the return...quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest toen het de naam voor club X had.. ben nu wel ff zelf de naam kwijt![]()
![]()
kun je als vrouw ook doen hoor!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef fraubitch het volgende:
soms haat ik het om vrouw te zijn, was ik een vent dan had ik een onschuldig joch neergeslagen en waren alle frustraties er ook ff uit
Schattoch. Dat vraagt om veul drank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef fraubitch het volgende:
Joepie, komen die valse visitekaartjes met: "Rob van Beek, modelscout" eindelijk eens van pas.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tilburg heeft een nieuwe stap avond elke donderdag in het patronaat Photoshoot! Elke donderdag in Mei pakken we uit met o.a: Chuckie, Real El Canario, Benny Rodrigues, Sunnery James, Ryan Marciano, Skitzofrenix, Rehab, Bigstar & Bobby Burns.
Music meets Models! Zocht jij DE plek om te zien en gezien te worden, waar je op een vrolijke muzikale ontdekkingsreis gaat EN waar je het vette risico loopt zelf ontdenkt te worden? Search no more, catwalk criminals in spe, maar maak je op voor de allereerste editie van Photoshoot!
zusje heeft hyvesquote:
ja... wie niet!?quote:
ja en dan is het net kut als je dus niet drinktquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schattoch. Dat vraagt om veul drank.
Hoe komt 't schat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja en dan is het net kut als je dus niet drinkt
kommaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe komt 't schat?
Zal ik je zometeen ff aaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |