nu je het zegtquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:24 schreef Lindytje het volgende:
Wat zie ik nou net op omroep Brabant... () De gouden keien zijn weer weggehaald!!!
Boeie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:59 schreef fraubitch het volgende:
dus vanavond is DE avond?!?morgen tentamen...
Daht al dak eraf was gevallen!quote:Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een kaart met vamperotica en jou dus al gepost in het oude topic en er staat dus (perongeluk?) een oude versie van de kaart in de OP.
alweer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:30 schreef Messenga het volgende:
Wie doet er mee voor een meet vanavond?
Wat ga je hier doen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Na de zomer kom ik ook bekijken hoe het leven in Tilburg is
Bij mij, mits iedereen vrouwelijk isquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat ga je hier doen?
Ik ga vanavond misschien een drankje doen met m'n huisgenootjes.. maar ligt aan één persoon (die jongen waarvan pa plots is overleden), die's sinds vandaag weer terug maar we weten niet of ie wel graag een drankje gaat doen of liever thuis blijft en bijv. een filmpje doet of juist even helemaal alleen wil zijn dusja.
Wat een leuk tentje om vanavond gezellig te borrelen? Muziek moet niet klerehard staan want ik moet wel kunnen babbelen.
Als ik zeg dat ik ook nog whiskey heb, kom je dan wel langsquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb ik dat nou hier in dit topic gelezen? Dat als je geen bier lust, je beter whiskey kan drinken? Of heb ik dat gedroomd ofzo?.
Maar dat héb je niet...quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ook nog whiskey heb, kom je dan wel langs
ik zou echt na 2x niet gehaald hebben een nummer die gitaar alle slash kapot meppen op de grond!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:57 schreef theKiD het volgende:
Over een paar minuten online wii-guitar hero spelen![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik zou echt na 2x niet gehaald hebben een nummer die gitaar alle slash kapot meppen op de grond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |