Aww..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:33 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn logica werkt niet zo op die manier!
Denk je nu echt dat je helemaal niet meer te weten komt hoe het met Mike en Susan is afgelopen? Misschien in iets van een flashback oid. Ik vind het wel verfrissend, ineens allemaal nieuwe verhaallijnen etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:48 schreef AnalQueen het volgende:
Oei, die laatste twee minuten verpesten het toch wel een beetje voor mij. Alles waar we de afgelopen vier jaar naar hebben zitten kijken, alles wat geleidelijk aan opgebouwd is en waar we veel geduld voor moesten hebben zoals bij Susan en Mike voordat die eindelijk bij elkaar kwamen, wordt nu helemaal overhoop gegooid in een lullige flashforward en dat vind ik helemaal niet leuk.
Sterker nog, ik ging er toen ik dat zag vanuit dat het om een grapje ging, of dat ik misschien in slaap was gevallen voor de TV en het droomde, maar helaas. Wel is het toch vooral de Susan en Mike relatie die nu abrupt beëindigd is wat me zo frustreert. Het is gewoon erg disrespectvol tegenover de kijker om op zo'n lullige en dwaze en ronduit belachelijke manier die progressie van vier jaar teniet te doen.
Erg jammer dit.
Juist het feit dat Mike opeens uit de picture lijkt te zijn, doet vermoeden dat het Mike/Susan verhaal volgende seizoen juist (weer) centraal zal staan. Ik vind het verhaal “Wat is er gebeurd? Wie is die nieuwe vent? Komen ze weer bij elkaar?” leuker dan “Hoe gaan ze samen hun nieuwe baby opvoeden?”quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:48 schreef AnalQueen het volgende:
Sterker nog, ik ging er toen ik dat zag vanuit dat het om een grapje ging, of dat ik misschien in slaap was gevallen voor de TV en het droomde, maar helaas. Wel is het toch vooral de Susan en Mike relatie die nu abrupt beëindigd is wat me zo frustreert. Het is gewoon erg disrespectvol tegenover de kijker om op zo'n lullige en dwaze en ronduit belachelijke manier die progressie van vier jaar teniet te doen.
Erg jammer dit.
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Juist het feit dat Mike opeens uit de picture lijkt te zijn, doet vermoeden dat het Mike/Susan verhaal volgende seizoen juist (weer) centraal zal staan. Ik vind het verhaal “Wat is er gebeurd? Wie is die nieuwe vent? Komen ze weer bij elkaar?” leuker dan “Hoe gaan ze samen hun nieuwe baby opvoeden?”
Susan heeft relatieproblemen nodig om te werken als personage. Dat hebben de schrijvers slim meegewogen.
quote:Episode 5.01: Title Unknown (Season premiere)
Airdate: September 28, 2008 (tentative date)
Idd veel tofferquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind deze leuker... al snap ik dat je het voor Amerikanen iets meer moet uitspellen.
Nu nog het goede topic vinden en je bent er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Rekkof het volgende:
vanavond weeerr
Heb al op de hometrainer gezeten, zodat ik vanavond rustig met vreten op de bank kan hangen![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej bijna al! 1,5 week
Is het nou zeker dat Beyonce mee gaat spelen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:28 schreef king_of_the_night het volgende:
Zie je in seizoen 4 en 5 Andrew nog nichterig doen met andere jongens?
As far as I know..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |