Ja, idd. Volgens mij is dat wel goed voor de serie. Het is weer 'nieuw' net zoals bij seizoen 1.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:19 schreef LeNeHe het volgende:
Heerlijke seizoensafsluiting met weer alles open voor het volgende seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:18 schreef mounirk het volgende:
Next episode: September 22th 2008Ik hoop zooooooooooooooo dat dit waar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:18 schreef mounirk het volgende:
Next episode: September 22th 2008Ik denk het niet hoor. Dat zou echt nog lamer zijn dan Patrick Duffy onder de douche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definitly...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef mounirk het volgende:
Gaat dit topic nu doodbloeden tm september?
De gastrol van madame Knowles is al bevestigd, of er meer afleveringen komen.. weet ik nog niet.quote:
Ik denk dat Gaby Solis en mvr Beyonce aartsrivalen worden.. ghehehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beyonce dus. Leuk wel, al ben ik nooit echt onder de indruk van haar acteerkwaliteiten, waardoor ze een beetje uit de toon zal vallen.. ik vind bijna alle acteurs uit DH namelijk wel sterk acteren.
Misschien heeft ze s01 nooit gezien, en gelijk bij 3 begonnen. Kan toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:41 schreef Liquidootje het volgende:
Je koopt iets omdat je het nog nooit gezien hebt![]()
Rijke mensen die puur op hypes afgaan
Zo moeilijk is het toch niet om te bedenken dat hij seizoen 3 en 4 leuk vond en heeft besloten om in plaats van alle afleveringen te downloaden ze gewoon meteen te kopen. Scheelt weer wat gedownload, plus dat je de mooie dvd-box meteen in huis hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:41 schreef Liquidootje het volgende:
Je koopt iets omdat je het nog nooit gezien hebt![]()
Rijke mensen die puur op hypes afgaan
Zo is iedereen anders he. Gelukkig maar, als we allemaal hetzelfde denken is de wereld geen ene zak meer aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:33 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn logica werkt niet zo op die manier!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het maar niks als Beyoncé erbij komt. Je hebt al helemaal een beeld van haar als zangeres, dus voor mij is het dan een beetje ongeloofwaardig als ze ineens een huisvrouw gaat spelen.
Misschien heb ik ongelijk hoor, maar nu lijkt me het echt helemaal niets. Laat ze maar gewoon blijven zingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |