Ik denk schep-begraaf-vluchten-uit-WisteriaLane-spinoff...quote:Op zondag 11 mei 2008 00:33 schreef Liquidootje het volgende:
mes ribben vrouwenvleugel spin-off
Edie moet meer verhaallijn krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:47 schreef Nuna het volgende:
Hm, als er iemand al weggaat is het hoop ik Edie. Vind Bree toch wat leuker.
maandagavond, eerder kan niet ivm werkquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:07 schreef mounirk het volgende:
Op welke dag downloaden jullie de nieuwe afl (zijn jullie ook maandagmiddag gelijk aan het downloaden op PirateBay)
zonderquote:Kijken jullie de nieuwe afl zonder ondertit. Of met de Engelse ondertit die bij de comments staan?
nooit, gooi ze meestal weer weg na het kijken. De season's finale bewaar ik zodat ik na de zomer nog even terug kan kijken.quote:Branden jullie alle afl op dvd zodra de nederlandse ondertit er is?
Het ging bij mij ook rete sloom.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:49 schreef mounirk het volgende:
Hij is nog niet klaar bij mij.
Ik wacht al uuuuuuren!!
Is útorrent/piratebay down ofzo?
Ugly Betty is wel leuk, ongeveer 4x gezien ofzo...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
Oh oh oh volgende week de laatste al weer en dan weer maanden wachtenNog andere series die net zo leuk zijn als DH die ik kan gaan kijken?
Moet je wel alles gezien hebben.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
Oh ja dat heb ik ook een paar keer gezienDie ga ik volgende week downloaden
Ugly Betty, Gossip Girl kijk ik ook nog.. en Grey's Anatomyquote:Op maandag 12 mei 2008 20:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
Oh oh oh volgende week de laatste al weer en dan weer maanden wachtenNog andere series die net zo leuk zijn als DH die ik kan gaan kijken?
Dat was toch al duidelijk vanaf het begin van het seizoen, toen Dylan niets kon herinneren van haar tijd op Wysteria Lanequote:Op maandag 12 mei 2008 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Oooh en Dylan is dus gewoon niet de échte Dylan zegmaar?
Greek is een hele leuke, zwaar onderschatte serie. Kan ik zeker aanbevelenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
Gossip Girl dat klinkt als de perfecte serie voor mij. Ik word altijd de roddelkoningin genoemdquote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ugly Betty, Gossip Girl kijk ik ook nog.. en Grey's Anatomy.
Ik vind de serie niet geweldig, maar leuk genoeg om te kijken tijdens een verloren uurtje.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Gossip Girl dat klinkt als de perfecte serie voor mij. Ik word altijd de roddelkoningin genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |