Je denkt? JIJ denkt? Jij en denken?quote:Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef Zakje het volgende:
Mascara gebruik ik niet, maar ik denk wel dat ik tegelijkertijd mascara zou kunnen aanbrengen en de telefoon opnemen/een gesprek voeren.
Nee, ik heb mijn Atheneum diploma bij een pakje boter gekregen zekerquote:Op maandag 14 april 2008 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je denkt? JIJ denkt? Jij en denken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om als een soort moodmeter rond te lopen, denk ik.quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie echt zoveel dingen in combinatie waarvan ik denk: "waar doe je al die fucking moeite voor?!"
quote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eentje
Hmm.. dat zijn vaak de probleemgevallen jaquote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn Atheneum diploma bij een pakje boter gekregen zeker![]()
.
Mondelinge examens gingen zeker erg goed?quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Zakje het volgende:
.
Lijkt me niet. Je ziet er niet echt uit alsof je weet wat boter is.quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
.
Roaarrrrr.... !!quote:
Emo's hebben dat niet nodig hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om als een soort moodmeter rond te lopen, denk ik.
Correctquote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om als een soort moodmeter rond te lopen, denk ik.
Welke kleur is ziek? Oh nee, dan ben je altijd al.quote:
dan heb je het niet over mijquote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan kan ie beter GEEN kleding aandoen. Much scarier!
Aan de felle kleuren kun je tenminste aflezen dat het polsen doorsnijden op dat moment onwaarschijnlijk is...quote:
Jij bent sowieso al een creep.quote:
Waar heb je het over, koop een spiegelquote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al een creep.
Ik dacht altijd dat je er wel leuk uitzag ja, maar nu weet ik dat het bijna allemaal fake is. Kleurtje, poedertje, eyeliner, mascaraquote:
Zou ie nou ook ene tas bijhebben met de andere spice emo outfitjes? Want stel je voor dat je humeur wisselt gedurende de dag! Dan vloekt je outfit met je mood! MY GOSH!!!quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aan de felle kleuren kun je tenminste aflezen dat het polsen doorsnijden op dat moment onwaarschijnlijk is...
Ik weet dat ik geen hunk ben. Godzijndank heb ik zelfkennis en goed zicht wel gekregen bij geboorte.quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Nuno_G het volgende:
Waar heb je het over, koop een spiegel
Dan eet hij gewoon niets.quote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Zou ie nou ook ene tas bijhebben met de andere spice emo outfitjes? Want stel je voor dat je humeur wisselt gedurende de dag! Dan vloekt je outfit met je mood! MY GOSH!!!
Ja natuurlijk. Je moet je outfitcrisis wel meteen kunnen oplossen, waar je ook staat.quote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Zou ie nou ook ene tas bijhebben met de andere spice emo outfitjes? Want stel je voor dat je humeur wisselt gedurende de dag! Dan vloekt je outfit met je mood! MY GOSH!!!
Agossie.. is je ego gedeukt?quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het over, koop een spiegel
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
Nou en nu is het afzeiken wel genoeg geweest...
Who died and made you gay trendsetter?quote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
Afzeiken? Ik reageer gewoon met mijn mening. Dat die mening averechts staat op de emo-mening van Zakje, tjaquote:Op maandag 14 april 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |