Ik moest vanmorgen werken, en mijn chef ging zeuren dat ik me niet correct kleedde en dat hij liever ziet dat ik me iets gepaster ga kledenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Zakje het volgende:
Ik moest vanmorgen werken, en mijn chef ging zeuren dat ik me niet correct kleedde en dat hij liever ziet dat ik me iets gepaster ga kleden. Daarna moest ik 's middags naar de stad om koffie te drinken met mijn vriendinnen. In de trein probeerde ik even snel mezelf wat op te fixen, ik heb de laatste tijd nogal last van een rode, geirriteerde huid rond mijn neusvleugels.Helaas schudde de trein nogal onverwachts waardoor ik redelijk hard mijn concealer in mijn neusgat ramde
.
Het was echt niet leuk, ik heb echt met tranen in mijn ogen gezetenquote:
wat doe je voor werk?quote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen werken, en mijn chef ging zeuren dat ik me niet correct kleedde en dat hij liever ziet dat ik me iets gepaster ga kleden. Daarna moest ik 's middags naar de stad om koffie te drinken met mijn vriendinnen. In de trein probeerde ik even snel mezelf wat op te fixen, ik heb de laatste tijd nogal last van een rode, geirriteerde huid rond mijn neusvleugels.Helaas schudde de trein nogal onverwachts waardoor ik redelijk hard mijn concealer in mijn neusgat ramde
.
Ik werk op een kantoor, soms verwerk ik de facturen in het systeem, soms beman ik de receptiequote:
Dat is altijd irritant. Ik zat zaterdag onderweg naar Amsterdam ook mijn gezicht wat bij te werken en we gingen over een of andere bobbel, schoot ik uit en mascara is mijn oogquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
.
En draag je daarbij je 'normale' -emo achtige- kleding?quote:Op maandag 14 april 2008 20:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik werk op een kantoor, soms verwerk ik de facturen in het systeem, soms beman ik de receptie.
Ik draag waar ik zin in heb, en dat is meestal emo jaquote:Op maandag 14 april 2008 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En draag je daarbij je 'normale' -emo achtige- kleding?
Ik vind het je reinste onzin , ik verricht mijn taken toch net zo goed in mijn zelfgekozen kleding als wanneer ik een overhemdje draag?quote:Op maandag 14 april 2008 20:45 schreef MisterO het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je baas niet wil dat je in emo kleding rondloopt of mensen helpt aan de balie![]()
Maar je baas wilt dat je een bepaalde uitstraling hebt die strookt met het bedrijf. Logisch toch?quote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het je reinste onzin , ik verricht mijn taken toch net zo goed in mijn zelfgekozen kleding als wanneer ik een overhemdje draag?
je bent een visitekaartje van een bedrijfquote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste onzin , ik verricht mijn taken toch net zo goed in mijn zelfgekozen kleding als wanneer ik een overhemdje draag?
Probeer je te vertellen dat er iets mis is met mijn kledingstijl ?quote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bent een VISITEKAARTJE van een bedrijf
als je aan de receptie staat zien de gasten jou als eerste
en gaat de eerste indruk van het bedrijf/het bezoek aan het bedrijf over jou
Je kledingstijl matcht niet met de uitstraling van het bedrijf blijkbaar.quote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
Probeer je te vertellen dat er iets mis is met mijn kledingstijl ?
Ik kan er toch niets aan doen dat anderen zo stoffig en bekrompen zijn ?quote:Op maandag 14 april 2008 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kledingstijl matcht niet met de uitstraling van het bedrijf blijkbaar.
dat zeg ik niet, maar het is niet meer dan normaal dat als jij in persoonlijk contact met gasten/klanten komt, dat je kleding past bij de uitstraling die het bedrijf wil hebben op de gastquote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Begin dan je eigen zaak ofzo, lompe kut. Je bent bij dit bedrijf gaan werken dus heb je je te houden aan de regels en uitstraling die jouw baas je op legt. Boo-fucking-hoo.quote:Op maandag 14 april 2008 20:58 schreef Zakje het volgende:
Ik kan er toch niets aan doen dat anderen zo stoffig en bekrompen zijn ?
Een leuke ober in sexy ondergoed is altijd welkomquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar het is niet meer dan normaal dat als jij in persoonlijk contact met gasten/klanten komt, dat je kleding past bij de uitstraling die het bedrijf wil hebben op de gast
als ik jouw beredenering op mijn werk zou toepassen zou je het dus ook normaal vinden, dat als jij gaat uit eten in een restaurant, dat de ober een korte broek en een hemd aan heeft, en op slippers loopt omdat hij dat lekker vind zitten?
dank jequote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een leuke ober in sexy ondergoed is altijd welkom
Je hebt ook gelijk. In een bedrijf is representativiteit erg belangrijk. Als ik op me stagebedrijf in me metal kloffie ga lopen moeten ze daar ook niks van hebben en groot gelijk hebben ze. Kleed je naar je bedrijf of zoek wat anders.quote:Op maandag 14 april 2008 21:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je![]()
![]()
maar maat, help even mee een punt duidelijk te maken...
Naja... je verricht je taken inderdaad net zo goed. Maar het gaat ook over het aangezicht van het bedrijf... Vooral als je achter de receptie zit.quote:Op maandag 14 april 2008 20:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
ja. waarschijnlijk welquote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het wordt een "festival". En je kunt inderdaad rondlopen. In iedere zaal is weer wat anders. maar het is niet zo dat je even bij de workshop dans kan gaan kijken, of de workshop film. Het zijn combinaties van de verschillende stijlen. Zo zit in onze eerste dans film en dans bijeen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat het een soort workshoptentoonstelling zou worden? Dat je als bezoeker zeg maar langs de verschillende workshops kan gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |