dat dat detail van die riem en die bretels jou op viel zegquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:03 schreef hierissieweer het volgende:
FIPO!
De riem is dan ook puur een accessoire ( alsof een skinny jeans af zal zakkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat dat detail van die riem en die bretels jou op viel zeg
Daar gaat het ook omquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
is het totaal bij elkaar opgeteld niet too much?
Waar ben je over in de war?quote:Op zondag 13 april 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
geen idee, ik denk omdat ik best wel in de war ben.
Je gaat jezelf toch niet openhalen, hoop ik?quote:Op zondag 13 april 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
geen idee, ik denk omdat ik best wel in de war ben.
Succes!quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 04:42 schreef Ang3l het volgende:
Hey Wonderer.... weet je wie er in de Pallaz was? Stanley Burleson!
En hij zei tegen m'n buurjongen "Je bent leuk en je danst erg goed" ... dus die was helemaal hyper
Beetje jetlaggedquote:
Kloptquote:Op zondag 13 april 2008 10:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0808279/
Ze hebben er een remake van gemaakt.
Ik niet, hijquote:Op zondag 13 april 2008 12:23 schreef wonderer het volgende:
[..]Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen...
Ik zou zeggen, grijp je kans, hij schijnt een open relatie te hebben
En exact dezelfde shots enzo... Dus alleen andere taal en andere acteurs.quote:Op zondag 13 april 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
KloptMaar wel door dezelfde regisseur, dat scheelt.
Het blijft een leuk boek.quote:Mensen zijn hun eigen honden. Ze laten voornamelijk zichzelf uit. Om hun verveling te verdrijven, houden ze zichzelf bezig. Op de minste prikkel reageren ze en als er even geen prikkel voorhanden is, gaan ze er een zoeken. Deze vlucht voor het niets wordt algemeen voor werklust aangezien. En geprezen. Is luiheid een hoofdzonde, ijver is de deugd bij uitstek. Rust roest, arbeid adelt - dat is het motto van onze samenleving. Vlijtig als een mier moeten we zijn, bezig als een bij.
Dankzij je werk hoef je je nooit meer te vervelen. Tot de vrije tijd aanbreekt. Die moet je zelf besteden. Dat lukt goed. In hun vrije tijd zijn mensen zo mogelijk nog ijveriger dan in de fabriek of op kantoor. Liefst gaan ze ergens heen. Op de fiets, met de autoped, per vliegtuig, lopend desnoods, zolang je je verplaatst heb je er geen erg in dat je je verveelt. Het lijkt net of je steeds nieuwe prikkels krijgt. Hoe verder je reist, des te meer ontzag oogst je.
Op vakantie gaan mensen het avontuur tegemoet. De wereld is een uitdaging geworden. Een berg? Beklim hem! Verre landen? Erheen! Een probleem? Doe iets! Kennelijk is nu ook het lichaam een uitdaging geworden. Er wordt van alles aan gedaan. Het wordt gerekt en gestrekt, achter een bal aangestuurd, beschilderd en behangen, in een zonnebank gestopt en nu eens met dagcreme, dan weer met nachtcreme besmeerd. Zelfs in bed krijgt het lichaam geen rust. Geïllustreerde bladen rekenen je voor wanneer je het doen moet en hoe. De kast hangt vol met de vereiste lingerie. Die heb je gekocht op je dag naar de stad, je verlustigend in wat ooit boodschappen doen heette en via winkelen in funshoppen is ontaard.
De mens is zijn eigen milieu. Hoe harder hij meerent in de race der ratten, des te meer zit hij achter zijn bureau en in de auto, hoe meer hij tennist en golft om zijn buikje er weer af te krijgen des te harder moet hij werken om de contributies te betalen. Als fitness de oplossing is voor de problemen van de moderne maatschappij, moet je weer oplossingen verzinnen voor het probleem dat al die sporters met hun auto naar de sportschool gaan. Had je maar geen probleem, dan had je ook geen oplossing nodig. Als je dun bent, hoef je niet af te vallen. Om dun te zijn, moet je weinig eten. Weinig eten is nu juist het probleem van dikke mensen. Liever dan weinig eten gaan ze veel rennen om het vele eten er weer af te krijgen. Beter helpen doet dat niet, integendeel, maar het voelt beter. Als je hard holt, doe je tenminste wat.
Dat kan ie héééél goed zelf. Beter dan ik!quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
't Gaat zeker over Mitchell.
Stans typequote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie héééél goed zelf. Beter dan ik!
Is echt een hele knappe jongen, en vrolijk, springerig, mooi lijf, mooie bewegingen.
Die heeft mijn hulp ECHT niet nodig!
41 geloof ik. Hij doet het met een ensembledanser op dit moment die in het ensemble had moeten blijvenquote:Op zondag 13 april 2008 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe oud is Stan?
hahaha, weer wezen stappen?quote:
quote:
En hoe ga je hem dan noemen?quote:Op zondag 13 april 2008 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Dat is binnenkort mijn buurjongetje niet meer (dus dan kan ik 'm pakken).
Wel jammer, maar ach, zo ver gaat ie niet weg!
Daar ben ik blij omquote:
We hebben afgesproken dat we gewoon Buurmannen blijvenquote:
"Buurman, wat doet u nu???"quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben afgesproken dat we gewoon Buurmannen blijven
Heee, hoe wast?quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef samjustme het volgende:
Ben net thuis van een dagje Amsterdam en Simply Red.
Mick Hucknall zingt trouwens live heel goed, lijkt net wel cd.
++ jackpotquote:Op zondag 13 april 2008 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik gok leuk.
Straks vond sam het niet leuk! wat danquote:Op zondag 13 april 2008 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik gok alleen als ik weet dat ik win.
Hmmm, sunrise staat mij toch best bij als een goed zomernummer.quote:Op zondag 13 april 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond (vind?) Simply Red altijd zo zoutloos
Ach dan vindt ie 't 5 min later wel leukquote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Straks vond sam het niet leuk! wat dan
Dan liegt ie.quote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Straks vond sam het niet leuk! wat dan
Je wil gewoon gelijk krijgen, betweterquote:
Gok je dat, of weet je dat zeker?quote:Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je wil gewoon gelijk krijgen, betweter![]()
Krullen kriebelen zo lekkerquote:Op zondag 13 april 2008 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, waarom probeer je je in iemands haar te verstoppen?
Hoeveel mensen zijn man op die foto?quote:Op zondag 13 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Wat worden er toch ooit dramaaaatische foto's gemaakt op feestjes!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh. We hebben 'm helemaal niet gesproken. Toen ie ging zei hij alleen dat ene tegen Mitch. That's itquote:
Allemaal behalve linksachter in de hoek. Da's een lesbienne! O my god! Ja echt!quote:Op zondag 13 april 2008 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn man op die foto?
Ja ja. Ik wring het vrijdag wel uit hem...quote:Op zondag 13 april 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh. We hebben 'm helemaal niet gesproken. Toen ie ging zei hij alleen dat ene tegen Mitch. That's it
Cedric & Rik.quote:Op zondag 13 april 2008 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een donkere krullende manen zeg![]()
. En goudblonde lokken.
quote:En dan heb ik het niet eens over jouw goudblonde krullokken
Ik gok alleen als ik het zeker weetquote:Op zondag 13 april 2008 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gok je dat, of weet je dat zeker?
hun "Cuba" DVDquote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef samjustme het volgende:
Ben net thuis van een dagje Amsterdam en Simply Red.
Mick Hucknall zingt trouwens live heel goed, lijkt net wel cd.
hey, je hebt die gast van Army Of Lovers gevondenquote:Op zondag 13 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2008 02:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, je hebt die gast van Army Of Lovers gevonden
ERG foutquote:Op zondag 13 april 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
We gingen voor de preppy-foute-look. Incl lamswolle omgeknoopte truitjes, giletjes, stropdassen, broches en blouses. Het was een pottenfeest en we wilden even contrast makenquote:
Dat is je perfect geluktquote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gingen voor de preppy-foute-look. Incl lamswolle omgeknoopte truitjes, giletjes, stropdassen, broches en blouses. Het was een pottenfeest en we wilden even contrast maken
neequote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat is je perfect gelukt. Alles goed op het werk?
Vanavond weer dansen met Ginoquote:
7 stuks in December.quote:
Zeg, hij stond niet voor niets achter en 18+ extra klikje!quote:
zeikerd, ik heb hem al weer aangepast met mijn poezenspeelpaleis wat ik gewonnen heb voor mijn poezenquote:Op maandag 14 april 2008 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, hij stond niet voor niets achter en 18+ extra klikje!![]()
Dit moet naar KPD!
Wie is die enge man die daar vanonder zo boos/triest kijkt?quote:Op maandag 14 april 2008 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, hij stond niet voor niets achter en 18+ extra klikje!![]()
Dit moet naar KPD!
da's kunstquote:Op maandag 14 april 2008 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die enge man die daar vanonder zo boos/triest kijkt?
Is dat de paleisgnoom?
ik moet hem nog ophangenquote:Op maandag 14 april 2008 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Maar waarom staat ie dan in de hoek bij de poessies?
Nah, ik ga maar weer eens hupsen.
O nee, moderne dans is niet hupsen
Tenminste, niet op dit nummer:
Oh, ik had begrepen dat het een soort workshoptentoonstelling zou worden? Dat je als bezoeker zeg maar langs de verschillende workshops kan gaan?quote:Op maandag 14 april 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
7 stuks in December.
En laat de ' ' tekens maar weg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |