quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
Er stond iets op de plasma voor Jaap? Hij reageert met ; bull fucking shit, ik heb dat afgedeald
Of begrijp ik het nu allemaal helemaal verkeerd?
Daarna dus een gratis gesprek. Lieke had de voicemails gehoord en wil in principe wel een weekje langskomen. Ze heeft toegezegd op het huwelijk van Jaap en Ricardo te zijn als getuige, dus die week zal ze er wel zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
Je begreep het goed.
Er kwam een telefoontje voor hem binnen maar op de plasma stond accepteer je de call? (dus voor CP) en je kent Jaap alles moet gratis!
Goed idee!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:47 schreef Smash-it het volgende:
Hier maar verder dan?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:47 schreef Smash-it het volgende:
Hier maar verder dan?
En het moet 3529 zijn..
Jaap belde net met Lieke, Huub zag het op de plasma (weg verrassing) en kwam er bij staan. Lieke had de voicemails gehoord en wil in principe wel een weekje langskomen. Ze heeft toegezegd op het huwelijk van Jaap en Ricardo te zijn als getuige, dus die week zal ze er wel zijn.
Ze praatte ook nog even met Amanda. Ze vroeg of Brian nog lief tegen d'r was, Amanda reagereerde met jaja..
Nu weer verder met het avondeten.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:49 schreef pullup het volgende:
Jaap over het intellect van Kennie: et is iemand die niet weet dat zilverfolie en aluminiumfolie precies het zelfde zijn.
Kennie: Ja luister ...ik kom van Bonaire he
Jaap: Oh, en ze hebben dat daar nog niet uitgevonden ?
Tnx Avonne...voor je speurwerk....weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:47 schreef avonne het volgende:
Ik heb gegoogled, het is inderdaad haast onmogelijk Kwik, Kwek en Kwak aanwezig te laten zijn
Kinderen onder de 7 jaar
1. vergunning moet worden aangevraagd
2. Maximaal 1 keer per jaar (bij een serie maximaal 4 keer per jaar) (~ze zijn dit jaar al op bezoek geweest~)
3. Op een schooldag maximaal 2 uur (~23 april is een schooldag~)
4. Er moeten een speelelementen aanwezig zijn.
Kortom, jullie kunnen er wel een complot achter zoeken, maar de wettelijke eisen lijken me eerder de reden.
Iemand had het over de kinderen van Natasia. Ten eerste zijn die ouder dan 7 jaar, dat scheelt in de regelgeving. Daarnaast stonden die kinderen wel degelijk onder toezicht, en alle bezoeken hebben na overleg daarmee plaats gevonden. Voor de kinderen van Radna is het andersom, er is geen regeling met een overheidsinstantie, die zou nog helemaal opgezet moeten worden. Wellicht te veel moeite, en niet te regelen in 2 weken tijd.
Staat er ook trouwdag van oom in vermeld dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:47 schreef avonne het volgende:
Ik heb gegoogled, het is inderdaad haast onmogelijk Kwik, Kwek en Kwak aanwezig te laten zijn
Kinderen onder de 7 jaar
2. Maximaal 1 keer per jaar (bij een serie maximaal 4 keer per jaar) (~ze zijn dit jaar al op bezoek geweest~)
Kortom, jullie kunnen er wel een complot achter zoeken, maar de wettelijke eisen lijken me eerder de reden.
Iemand had het over de kinderen van Natasia. Ten eerste zijn die ouder dan 7 jaar, dat scheelt in de regelgeving. Daarnaast stonden die kinderen wel degelijk onder toezicht, en alle bezoeken hebben na overleg daarmee plaats gevonden. Voor de kinderen van Radna is het andersom, er is geen regeling met een overheidsinstantie, die zou nog helemaal opgezet moeten worden. Wellicht te veel moeite, en niet te regelen in 2 weken tijd.
In een gewone situatie zou ik het met je eens zijn maar ik vrees dat dat wel weer niet magquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef schatje het volgende:
Ergens wel goed dat Lieke komt. Dan kan Huub haar in groepsgesprek aanspreken wat ze van Brian vindt.
Als dat mág tenminste..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef schatje het volgende:
Ergens wel goed dat Lieke komt. Dan kan Huub haar in groepsgesprek aanspreken wat ze van Brian vindt.
dat kan ik me voorstellen want het bleef maar proppen zonder eerst de mond leeg te eten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf me er over verbazen
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al. Terror staat daar dus los van. Desalniettemin denk ik dat er wel terror komtquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:47 schreef avonne het volgende:
Kinderen onder de 7 jaar
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Staat er ook trouwdag van oom in vermeld dan?
Het lijkt wel een hamster. Is hij aan het opslaan voor zijn vertrek uit dat hok?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:58 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf me er over verbazen
[ afbeelding ]
Brian haalt er net 2 hechtingen uit, tijden het eten.quote:
waarop Huub later zegtquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Amanda blijft maar zeggen 'Zo'n dom meisje als mij krijg je niet weg'
Nu al zeker 9 keer.. Claire komt niet meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |