Gezelligquote:
Zo duur...quote:Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef VoreG het volgende:
http://www.dna11.com/
HEBBEN HEBBEN HEBBEN!
350 euro voor een schilderij van je DNA is wel wat duur inderdaad.. Maar het is wel erg gaafquote:
Ambilight? Dat is toch alleen bijzonder omdat het van kleur verandert? Dan kan je er bijna net zo goed een lichtbakje achter monteren.quote:Op maandag 14 april 2008 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
350 euro voor een schilderij van je DNA is wel wat duur inderdaad.. Maar het is wel erg gaaf. Eigenlijk wil ik de versie met ambilight, alleen dan betaal je 4x zoveel voor
.
Neh het is geen Ambilight, het is iets andersquote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ambilight? Dat is toch alleen bijzonder omdat het van kleur verandert? Dan kan je er bijna net zo goed een lichtbakje achter monteren.
Maar toch!quote:Glowframe backlit frames incorporate proprietary "edgelighting" technology, allowing for even, and uniform illumination of your custom DNA 11 piece. In fact, at less than one inch thick, the profile of a Glowframe is virtually indistinguishable from any other desktop or wall-mount picture frame. It has a plasma screen-like look and feel to it.
Over anderhalve maand ben ik jarig dus dat wordt overal geld inzamelen zodat het wat goedkoper wordtquote:Op maandag 14 april 2008 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Echt jammer dat het zo duur is.
Dan maar flink wat centjes verdienen eerst.
Nokia N95 8GBquote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef pascalheister het volgende:
toch lastig hoor zo'n nieuwe mobiel kiezen i.c.m. abbo
Ik vind het meer een belediging voor Metal dan een ode eraan.quote:Op maandag 14 april 2008 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor iedereen maar speciaal voor Bossie.
Hoorde het gisteren op het nieuws al.quote:Op maandag 14 april 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:
Treurig, ik keek vroeger redelijk vaak naar zijn programma.
ja idd. Maar we hadden maar een halve route gedaan omdat we anders niet optijd terug zouden zijn. Maar we hebben vandaag alles bij elkaar toch nog zo'n 30 km gefietst.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gebrekkige bewegwijzering is wel zonde bij zulke tochten. Je zit dan niet op zoekdingen te wachten.
Ja iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Taaie beesies zijn dat hoor.Was het nog veel bier drinken ook, of viel dat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |