abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 12:48:03 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58041167
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Uitdaging tot? Volgens mij is het niet iets wat moeilijk is, maar gewoon vervelend. Maar goed, communiceren is voor TS sowieso een uitdaging natuurlijk.
Inderdaad, aangezien zn uitspraak in het vorige topic "ik praat niet meer met vreemden"
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58042032
Overigens lijkt TS (niet trollerig bedoeld) te lijden aan een bepaalde vorm van autisme, gezien zijn onvermogen dingen in een ander perspectief te zien dan het zijne, en de onmacht (of is het onwil?) om onderscheid te maken tussen algemeen geldende zaken en zaken die hij persoonlijk "ondervonden" heeft.

Maar goed, we gaan er even weer voor zitten...
  maandag 14 april 2008 @ 14:59:32 #78
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_58043578
Téring zeg, weer dat verhaal. Kan TS niet meedoen met een literaire versie van Koefnoen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_58043797
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
En waarom kan dit niet in dat vorige topic met nagenoeg dezelfde OP dat nog steeds open is?
Omdat zijn ego nog niet genoeg gevoed is.
  maandag 14 april 2008 @ 15:14:45 #80
157922 fathank
pi_58043855
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

Omdat zijn ego nog niet genoeg gevoed is.
Omdat hij niet meer inhoudelijk kon reageren op de argumenten..
  maandag 14 april 2008 @ 15:50:47 #81
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_58044451
@ fathank

Heb je het toch weer gedaan he...
  maandag 14 april 2008 @ 16:02:49 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58044668
Wat een grandioze onzin weet jij in twee topics van record lengte te schrijven TS. Zit je ons nou gewoon een beetje te stangen of ben je echt overtuigd van jezelf? Ik kan gewoon niet geloven dat jij werkelijk zo bent.
quote:
Of terugvallen op computers. Alleen omdat ik geen papiertje ervoor heb, wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik weet al precies hoe de hele Windows XP engine werkt, systeem-bestanden handmatig te veranderen en het register te bewerken om de computer te versnellen. Om wat voorbeelden op te noemen.

Sorry hoor, maar nu doe je de IT toch wel iets wat te kort, om het zo maar te omschrijven.

Jij kent de hele Windows XP enigine? Dus jij kent de ins-and-outs van de Windows-kernel?
Jij als simpel thuisgebruikertje ik geef toe, dit is arrogant gezegt hebt in jouw vrije tijd de, even voor de duidelijkheid closed-source, Windows-kernel ontleed, het binnenstebuiten gekeerd, alle functies daarvan bestudeert én begrepen?
Of jij bent gewoon de meest briljante Windows-gebruiker die er rondloopt, met oceanen aan tijd...of je lult uit je nek. Mag jij drie keer raden welke ik denk dat het is.
quote:
Ik ben ook geen uitkerings-eter. Ik werk in een 5-ploegen dienst voor een wereldwijd farmcuetisch bedrijf dat rioleringspijpen, medische producten, granulaat en andere product fabriceert. Ik zit hierbij op de zwaarste afdeling; inpak. Het klinkt licht, maar ik heb dagelijks rollen van tot 85 kilo handmatig op te tillen en met uiterste zorg in te pakken in kartonnen verpakkingen en de operators van de machines te controleren. Ook moet ik afval dat gerecycled kan worden afvoeren. Hier komt vaak zoutzuur-gas bij vrij. Ik werk in dag-, middag- en nachtdienst en heb om de 3 dagen een weekend vrij voordat ik in de andere dienst kom. Per dag til ik ongeveer 8 ton handmatig.

Jij moet geen cariere in de muziek of computers ambiëren, maar als superheld of als sterkste man van de wereld.

Heb jij werkelijk enig idee hoeveel 8 ton is!?! En dat per shift!! Man je bent niet goed bij je hoofd als jij denkt dat je dat kan tillen op een dag...handmatig!

Natuurlijk, stom van mij, het is niet 8 ton in 1 keer, nee het zijn nog geen 95 rollen van 85 kilo per stuk, die jij per dag weet weg te tillen, dat verklaard alles.

Heb je nou niet dat je bij jezelf gaat afvragen hoe je het verzint? Ik wel namelijk en als ik het topic door lees, ben ik niet de enige.

Nou ja...wel leuk vermaak. Dat wel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 14 april 2008 @ 16:05:50 #83
157922 fathank
pi_58044721
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef Butterscotch het volgende:
@ fathank

Heb je het toch weer gedaan he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 april 2008 @ 16:10:16 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58044802
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat hij niet meer inhoudelijk kon reageren op de argumenten..
Klopt wel natuurlijk, daar bijna al die reakties in het vorige topic spam waren, volgens de TS...op spam is idd niet te reageren.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 14 april 2008 @ 16:32:53 #85
157922 fathank
pi_58045198
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Semisane het volgende:

[..]

Klopt wel natuurlijk, daar bijna al die reakties in het vorige topic spam waren, volgens de TS...op spam is idd niet te reageren.
Ja zou ik ook zeggen
pi_58045371
quote:
M'n beste vriendin, bijvoorbeeld is Amerikaans, ze wordt achtien in een paar dagen, en zou dolgraag weggaan daar. Maar ze heeft nu 2 dochters, werk, school, een huishouden, een verloofde, rekeningen te betalen en een bruiloft voor te bereiden.
o men, dit MOET een kloon zijn.

En even terugkomend op dat verhaaltje over harvard en yale. TS denkt dus werkelijk dat hij met een vaag papiertje aan de hand van een of andere havo test werelds meest prestigieuze universiteiten binnen kan komen op basis van een studiebeurs?

ik hoop zo erg dat dit een kloon is. Als achter TS' account een serieus persoon zit dan heeft die persoon bij deze de grens verlegd wat betreft stupiditeit en onwetendheid. Maar ja, wat kun je ook verwachten van iemand die amper een middelbare school diploma heeft

je 'lichte' 85 kg die je handmatig tilt en waarmee je dagelijks op zo een 8 ton uitkomt is misschien wel het meest legendarische wat ik ooit op een forum heb gelezen btw ! jij bent echt geweldig..geweldig debiel en mongool
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58045472
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

En even terugkomend op dat verhaaltje over harvard en yale. TS denkt dus werkelijk dat hij met een vaag papiertje aan de hand van een of andere havo test werelds meest prestigieuze universiteiten binnen kan komen op basis van een studiebeurs?
Anglia is wel heeeeeel tof hoor
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:42 #88
157922 fathank
pi_58046412
Ik zal trouwens wel even eerlijk zijn. Ik heb mijn middelbare school ook neit afgemaakt (na HAVO 3 naar MBO gegaan, daar overigens wel diploma behaald).
pi_58046724
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef fathank het volgende:
Ik zal trouwens wel even eerlijk zijn. Ik heb mijn middelbare school ook neit afgemaakt (na HAVO 3 naar MBO gegaan, daar overigens wel diploma behaald).
HAHAHAHAHA KNEUS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 april 2008 @ 18:17:20 #90
157922 fathank
pi_58047012
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA KNEUS!
SPOILER
Ik ben in ieder geval niet zo'n zeikerd
pi_58047476
quote:
Diploma zegt dan ook niet alles, ik ken mensen die zeer intelligent en creatief zijn, zonder enig papiertje.

TS hoort daar niet bij
  maandag 14 april 2008 @ 18:54:56 #92
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58047772
quote:
Op naar Harvard dus!
  maandag 14 april 2008 @ 19:11:47 #93
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_58048107
"Pointless passing through Harvard or Yale
only window shopping & strictly no sale"

(Street Life - Roxy Music)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 14 april 2008 @ 19:14:32 #94
157922 fathank
pi_58048147
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Op naar Harvard dus!
Niks voor mij, vind het wel prima zo, maar bedankt voor het vertrouwen
SPOILER
pi_58048960
TS
Mensen die hier serieus op ingaan
pi_58049465
Ik hou van Nederland.

Wat in dit land problemen zijn, stelt in sommige andere landen niets voor.

Economische recessie? Benzine duurder?

Jan Modaal klaagt als hij die 102" LCDTV niet direct kan betalen, net als die nieuwe auto.
Je zou natuurlijk ook blij kunnen zijn met alles wat je wel hebt, dat is al heel érg veel. Wat dat betreft leven de armen hier zeer luxe.

NL
  maandag 14 april 2008 @ 20:11:37 #97
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58049875
Succes dan in de VS met de enorme ziektekosten vanwege je verneukte rug!

En iets weten van Windows XP en denken dat je dan een fatsoenlijke ICT-baan kan gaan doen Als ICT-er vind ik dit een redelijke belediging...
Don't let my username fool you...
pi_58050422
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:38 schreef DivineJester het volgende:
Overigens lijkt TS (niet trollerig bedoeld) te lijden aan een bepaalde vorm van autisme, gezien zijn onvermogen dingen in een ander perspectief te zien dan het zijne, en de onmacht (of is het onwil?) om onderscheid te maken tussen algemeen geldende zaken en zaken die hij persoonlijk "ondervonden" heeft.

Maar goed, we gaan er even weer voor zitten...
Dit was inderdaad ook mijn eerste reactie, dat heb ik in de vorige topic gepost, helaas geen reactie van TS...
Ik heb wat ervaring met autistische mensen, en dit verhaal (x2) past absoluut in het plaatje.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 14 april 2008 @ 20:41:12 #99
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58050949
Ik vind de vergelijking met Mariëtje ook nog wel opgaan.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  maandag 14 april 2008 @ 21:39:37 #100
157922 fathank
pi_58053016
Waar blijft ts nou . Ik heb niet voor niks weer al die moeite gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')