Inderdaad, aangezien zn uitspraak in het vorige topic "ik praat niet meer met vreemden"quote:Op maandag 14 april 2008 12:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Uitdaging tot? Volgens mij is het niet iets wat moeilijk is, maar gewoon vervelend. Maar goed, communiceren is voor TS sowieso een uitdaging natuurlijk.
Omdat zijn ego nog niet genoeg gevoed is.quote:Op zondag 13 april 2008 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
En waarom kan dit niet in dat vorige topic met nagenoeg dezelfde OP dat nog steeds open is?
Omdat hij niet meer inhoudelijk kon reageren op de argumenten..quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat zijn ego nog niet genoeg gevoed is.
quote:Of terugvallen op computers. Alleen omdat ik geen papiertje ervoor heb, wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik weet al precies hoe de hele Windows XP engine werkt, systeem-bestanden handmatig te veranderen en het register te bewerken om de computer te versnellen. Om wat voorbeelden op te noemen.
quote:Ik ben ook geen uitkerings-eter. Ik werk in een 5-ploegen dienst voor een wereldwijd farmcuetisch bedrijf dat rioleringspijpen, medische producten, granulaat en andere product fabriceert. Ik zit hierbij op de zwaarste afdeling; inpak. Het klinkt licht, maar ik heb dagelijks rollen van tot 85 kilo handmatig op te tillen en met uiterste zorg in te pakken in kartonnen verpakkingen en de operators van de machines te controleren. Ook moet ik afval dat gerecycled kan worden afvoeren. Hier komt vaak zoutzuur-gas bij vrij. Ik werk in dag-, middag- en nachtdienst en heb om de 3 dagen een weekend vrij voordat ik in de andere dienst kom. Per dag til ik ongeveer 8 ton handmatig.
quote:Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef Butterscotch het volgende:
@ fathank
Heb je het toch weer gedaan he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Klopt wel natuurlijk, daar bijna al die reakties in het vorige topic spam waren, volgens de TS...op spam is idd niet te reageren.quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer inhoudelijk kon reageren op de argumenten..
Ja zou ik ook zeggenquote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Klopt wel natuurlijk, daar bijna al die reakties in het vorige topic spam waren, volgens de TS...op spam is idd niet te reageren.
o men, dit MOET een kloon zijn.quote:M'n beste vriendin, bijvoorbeeld is Amerikaans, ze wordt achtien in een paar dagen, en zou dolgraag weggaan daar. Maar ze heeft nu 2 dochters, werk, school, een huishouden, een verloofde, rekeningen te betalen en een bruiloft voor te bereiden.
Anglia is wel heeeeeel tof hoorquote:Op maandag 14 april 2008 16:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En even terugkomend op dat verhaaltje over harvard en yale. TS denkt dus werkelijk dat hij met een vaag papiertje aan de hand van een of andere havo test werelds meest prestigieuze universiteiten binnen kan komen op basis van een studiebeurs?
HAHAHAHAHA KNEUS!quote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef fathank het volgende:
Ik zal trouwens wel even eerlijk zijn. Ik heb mijn middelbare school ook neit afgemaakt (na HAVO 3 naar MBO gegaan, daar overigens wel diploma behaald).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA KNEUS!
Ik ben in ieder geval niet zo'n zeikerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Diploma zegt dan ook niet alles, ik ken mensen die zeer intelligent en creatief zijn, zonder enig papiertje.quote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef fathank het volgende:
Ik zal trouwens wel even eerlijk zijn. Ik heb mijn middelbare school ook neit afgemaakt (na HAVO 3 naar MBO gegaan, daar overigens wel diploma behaald).
Op naar Harvard dus!quote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef fathank het volgende:
Niks voor mij, vind het wel prima zo, maar bedankt voor het vertrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Dit was inderdaad ook mijn eerste reactie, dat heb ik in de vorige topic gepost, helaas geen reactie van TS...quote:Op maandag 14 april 2008 13:38 schreef DivineJester het volgende:
Overigens lijkt TS (niet trollerig bedoeld) te lijden aan een bepaalde vorm van autisme, gezien zijn onvermogen dingen in een ander perspectief te zien dan het zijne, en de onmacht (of is het onwil?) om onderscheid te maken tussen algemeen geldende zaken en zaken die hij persoonlijk "ondervonden" heeft.
Maar goed, we gaan er even weer voor zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |