yep, munchen was 1972quote:
Dat verwachtte ik al, maar nee. Dat is zeer zeker niet het geval bij deze heren.quote:Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ph.D heeft te maken met de titel die een dokter heeft in het buitenland, wellicht studeerden ze geneeskunde?
Zeer zeker. 3 bandleden en de eerste letter vd achternaam van elk lid.quote:Op maandag 14 april 2008 16:01 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik dacht gewoon de eerste letters van de bandleden?
ja ik twijfelde ook om hem te stellen.. Ik wacht nog even en anders stel ik een vervangende vraag..quote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Beernsi het volgende:
ik moest hiervoor ff googlen, maar ik zou het knap vinden als iemand hier met het juiste antwoord zou komen. Ik had nog niet van deze club gehoord.
Als je even zegt waar de letters voor staan volgens jou, reken ik m misschien goed... is namelijk niet helemaal goedquote:
Mobster is te goed.quote:
ik moet die vragen over vlaggen toch eens moeilijker gaan makenquote:
Inderdaad, ik heb 1 keer 45e betaald, 1 keer 50e en de 3de keer 75e wegens recidiverend wildplassenquote:Op maandag 14 april 2008 17:26 schreef Houtspeer het volgende:
90 euro!! Laatst was het 35!
Jeejquote:Op maandag 14 april 2008 17:20 schreef Mobster273 het volgende:
Ytm +1
hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 14 april 2008 17:35 schreef Amokzaaier het volgende:
lol. een vrouw die recidiverend wildplast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |