Ik las het net ja. Ik zie het allemaal wel. Dit is weer gewoon een standaard geruchten machine. We zullen het over 3 weken wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
Nu wordt het weer ontkend dat 'Hold my hand' als singel gereleased gaat worden, laat staan deze maand nog. Het platenlabel van Akon zegt dat de cut nog niet gemaakt is en het dus ook nog lang niet zeker is of dit liedje wel op het album komt van Akon..
Hoe geloofwaardigquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
Nu wordt het weer ontkend dat 'Hold my hand' als singel gereleased gaat worden, laat staan deze maand nog. Het platenlabel van Akon zegt dat de cut nog niet gemaakt is en het dus ook nog lang niet zeker is of dit liedje wel op het album komt van Akon..
De oude nummers kun je niet meer horen..?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:26 schreef Zapato het volgende:
Damn, waarom heeft ie in godsnaam zon zelfde effectje als akon over z'n stem heen dan?! Jézus zeg.
Verder kutnummer, behalve de stukjes die MJ zingt. Echt zo'n Akon-nummer. Hij moet gewoon ff zelf wat gaan schrijven weer. Zit ik godverdomme door hem gedwongen Akon te luisteren.
Klopt, MJ moet gewoon echt terugkomen of wegblijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:59 schreef Zapato het volgende:
Tuurlijk wel, maar de nieuwe nummers moet gewoon goed zijn, en geen Akon-grapjes. Hij doet ook echt van die Akon-riedeltjes in z'n stem in t begin. Écht he, ik word dr gewoon depressief van joh.
Heb m zowel in het engels als in het nederlandsquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met de biografie geschreven door J. Randy Taraborrelli. Heeft iemand die gelezen en wat vond je ervan?
quote:The King Of Pop made a worrying appearance in Las Vegas appearing fragile and gaunt as he is wheeled by a minder to a Las Vegas bookshop while wearing pyjamas and slippers.
The King Of Pop hid behind shades, a hat, black scarf and surgical mask.
One onlooker said: “There are constant rumours of a Michael Jackson comeback but it was shocking to see that in reality he is a shadow of his former self. He seemed too weak even to get out of the chair to cross the road himself. He stayed in the store for two hours and wheeled himself around in the chair the whole time. The skin on his hands was peeling, almost like a snake’s. He kept his mask on all the time. His security man was at his side and nobody approached him. It is really sad.”
Sources say the singer often goes out in a wheelchair when he is too weak to walk.
One said: “He has days when he is fine but others when he feels listless and too weak to walk. Then he calls for the wheelchair. Usually on those days he also refuses to get dressed, spending all day in his pyjamas.”
Source: TheSun
Wat voor soort feiten denk je dat niet kloppen? Dingen zoals zijn plastische chirurgie op zijn 19e of meer de details zoals de dialogen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb m zowel in het engels als in het nederlands. Wel een aardige biografie, hier en daar wel met een cynische ondertoon vind ik. Of ook alle feiten kloppen... Maar op zich leuk geschreven
Michael heeft zelf gezegd dat hij aan de plastische chirurgie is begonnen ten tijde van 'Off the wall". Toen was hij ongeveer twintig, dus dat zal wel kloppen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat voor soort feiten denk je dat niet kloppen? Dingen zoals zijn plastische chirurgie op zijn 19e of meer de details zoals de dialogen?
De dialogen ja. Sommige dingen zijn zo uitvoerig beschreven, zal hier en daar hoogstwaarschijnlijk wel zijn aangedikt. Die man kan natuurlijk niet alles wetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat voor soort feiten denk je dat niet kloppen? Dingen zoals zijn plastische chirurgie op zijn 19e of meer de details zoals de dialogen?
Kijk toch eens, wat een hoopje ellende. Het levensverhaal van deze man is te triest voor woorden. De grootste ster van de wereld zijn en toch geen moment gelukkig. Deze aftakeling moet hem eigenlijk bespaard worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, hij heeft de publiciteit weer eens gevonden hoor...
quote:It appears Michael Jackson is glob hopping like no other star, only yesterday it was being reported that the King Of Pop made a shopping trip using a wheelchair in Las vegas at the weekend. Today, the house bound star appears to have manage to lose the wheel chair for the arms of a beautiful blonde stranger and attend a concert by Akon in Montreal.
Video and pictures reveal a Michael Jackson style disguise similar to recent outings in Las Vegas, the figure is seen wearing the familiar baseball cap, black scarf and sun glasses.
But is this really Michael Jackson?
You decide...
Source: LCN
Ik wou het zeggen, hij loopt erg machoquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef Rnnz het volgende:
Die laatste lijkt me ook nep.
Ik heb nou zoveel filmpjes van MJ gezien dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat MJ niet op die manier loopt.
Jij staat ook niet je hele leven al in de spotlights.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Janena het volgende:
Hij kan best last van zijn rug hebben maar dan kun je je nog wel aankleden (dit ziet eruit als een pyama en pantoffels).
Maar goed, het is niet mijn leven, ik snap dit alleen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |