abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58021912
quote:
Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Partner-alimentatie is afgeschaft dus het lijkt me dat je dan al helemaal niet hoeft te betalen voor een willekeurige breezer waar je toevallig een kind bij hebt.
Zelfs al zou het niet afgeschaft zijn, dan zou het toch raar zijn als je bijvoorbeeld voor een one night stand moet betalen, terwijl er nooit sprake is geweest van het zijn van partners.
pi_58022034
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:22 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zelfs al zou het niet afgeschaft zijn, dan zou het toch raar zijn als je bijvoorbeeld voor een one night stand moet betalen, terwijl er nooit sprake is geweest van het zijn van partners.
Dat zeg ik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58026332
partner alimentatie is natuurlijk onzin.
en alimentatie voor het kind, gewoon laat haar maar een rechtzaak starten, wat ze heel erg veel geld zal kosten, jij gaat dit allemaal remmen en dwarsliggen, zodat het haar allemaal nog meer geld gaat kosten,
en als het zover komt, ga jij ouderlijke macht aanvechten plus een verplichte omgangsregeling, ook al wil je het kind niet,
zij zal altijd de problemen houden van elke 14dagen een weekend kind naar vader, in een nieuwe relatie zal jij er dus als ex altijd tussen staan, ook de vakanties moet je 50% eisen, dus 3 weken van de zomer vakantie + 1 week van de kerst vakantie
je maakt afspraken, het ene jaar kind met kerst bij jou, andere jaar bij haar..... ect ect
dan laat je haar de keuze, alimentatie met bovenstaande omgangsregeling of je ziet van ieder kontact af, maar dan ook geen geld.
pi_58027990
als het een breezer is dan is ze blij met al die vrije tijd om breezers te gaan drinken
heeft denk ik niet de gewenste uitwerking
pi_58028083
quote:
Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef rob68 het volgende:
partner alimentatie is natuurlijk onzin.
en alimentatie voor het kind, gewoon laat haar maar een rechtzaak starten, wat ze heel erg veel geld zal kosten, jij gaat dit allemaal remmen en dwarsliggen, zodat het haar allemaal nog meer geld gaat kosten,
en als het zover komt, ga jij ouderlijke macht aanvechten plus een verplichte omgangsregeling, ook al wil je het kind niet,
zij zal altijd de problemen houden van elke 14dagen een weekend kind naar vader, in een nieuwe relatie zal jij er dus als ex altijd tussen staan, ook de vakanties moet je 50% eisen, dus 3 weken van de zomer vakantie + 1 week van de kerst vakantie
je maakt afspraken, het ene jaar kind met kerst bij jou, andere jaar bij haar..... ect ect
dan laat je haar de keuze, alimentatie met bovenstaande omgangsregeling of je ziet van ieder kontact af, maar dan ook geen geld.
En dan gaat ze akkoord met de omgangsregeling en zit je om het weekend met dat kind opgescheept.
  zondag 13 april 2008 @ 23:00:16 #56
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58032207
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En dan gaat ze akkoord met de omgangsregeling en zit je om het weekend met dat kind opgescheept.
of ze zegt:
Hier, heb je de volledige voogdij als je het kind zo graag wil zien!
Ik ga lekker in de Breezah bar werken en je krijgt alimentatie van mij (= 5 euro).

[ Bericht 13% gewijzigd door Vandaag... op 14-04-2008 01:55:47 ]
pi_58038633
En hoe zit het dan als je naar het buitenland vlucht? kunnen ze je dan nog wat maken?
Graag verwijderen
pi_58040794
TVP,

ik wil ook wel weten waar ik recht op heb als een Deen me zwanger maakt.
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_58047961
quote:
Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Partner-alimentatie is afgeschaft dus het lijkt me dat je dan al helemaal niet hoeft te betalen voor een willekeurige breezer waar je toevallig een kind bij hebt.
Weet je zeker dat het afgeschaft is?

Ik zat inderdaad verkeerd, want er moet een huwelijk of geregistreerd partnerschap geweest zijn voor partneralimentatie, maar zo vlug te lezen bestaat het nog wel.
pi_58049104
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:04 schreef Sinat het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het afgeschaft is?

Ik zat inderdaad verkeerd, want er moet een huwelijk of geregistreerd partnerschap geweest zijn voor partneralimentatie, maar zo vlug te lezen bestaat het nog wel.
Of het officieel is afgeschaft weet ik zo niet maar het wordt in ieder geval nog maar zelden toegekend.
pi_58049258
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Of het officieel is afgeschaft weet ik zo niet maar het wordt in ieder geval nog maar zelden toegekend.
Is zeker weten niet afgeschaft....m'n moeder is deels afgekeurd en mijn vader betaald partneralimentatie
pi_58049683
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef Trusten het volgende:

[..]

Is zeker weten niet afgeschaft....m'n moeder is deels afgekeurd en mijn vader betaald partneralimentatie
En wanneer zijn die gescheiden?
pi_58053609
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit??? als je die omgangsregeling krijgt ga je er echt wel van houden..... en als ze het zover laat komen, dan zal je toch niet onder die alimentatie uitkomen

wees eerlijk, als je elke maand moet betalen, dan wil ik er wat voor terug ook hoor.........
pi_58053795
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nou, als je ex in de bijstand gaat, kun je als man toch echt lappen aan de sociale dienst.
pi_58053843
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Partner alimentatie is niet afgeschaft,
je moet evenveel jaren betalen als je getrouwd bent geweest, is dit langer als 5jaar, dan wordt dit 12jaar dokken.....
dit laatste willen ze wel afschaffen, er is een wetsvoorstel dat zegt evenveel jaren als getrouwd met een max van 12 jaar.

grof gezegt moet je rekenen -> (( al jouw inkomen ) - ( vaste lasten )) - (( haar inkomen ) - ( vaste lasten ))) / 2

indien zij in jouw relatie nogal losbandig geleeft heeft, is dat ook nog eens in haar voordeel, omdat er zo gerekend wordt dat ze haar levenspatroon voort kan zetten.
pi_58054770
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef rob68 het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit??? als je die omgangsregeling krijgt ga je er echt wel van houden.....
Wat schattig naïef van je.

@rob: duidelijk.
pi_58054800
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

2003
  donderdag 17 april 2008 @ 06:10:40 #68
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58103971
Gewoon je naam ed niet geven, doh.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58103987
quote:
Op zondag 13 april 2008 13:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is dat echt zoveel???
Blijft dat % gelijk als het inkomen hoger is? Dus stel je verdient 10.000/mnd betaal je 3.000 aan die BrEeZah ?
Ja jongen, wen maar vast aan het idee. Gefeliciteerd alvast. Minder goed betaald baantje zou ook kunnen. En nog een word off advice: hou je lul in je broek, zeker in de landen waar alimentatie goed geregeld is.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:08:16 #70
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_58127472
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Sommigen wel, maar dat zijn de echte slappelingen.
Een kind is heel bijzonder en verdiend ook het beste aan liefde en aandacht, en tjah helaas kan een vrouw zomaar zwanger raken, bij dieren ligt dit iets gemakkelijker, lente kriebels klaar en de rest van het jaar zijn ze vrij, tenminste meestal.
Ergens best raar dat de mensheid elke maand vruchtbaar is.
Er zijn er miljarden van, dus zo bijzonder zijn ze helemaal niet!
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')