quote:Op zondag 20 april 2008 19:23 schreef maril het volgende:
Vanavond Petrovic en Freek de Jonge.
Als die komt kijk ikquote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef DrDentz het volgende:
He wat is het emailadres van Jack, ik wil dat EK-filmpje van Freek nog ff aanvragen met inparkeren op aanwijzing van Dick Advocaat
Ze hadden gehoopt dat AJAX kampioen zou worden, want Freek is AJAX fan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk niet dat Jack erg blij is met z'n redactie![]()
Maar het zal voor de laatste speelronde wel moeilijk zijn om gasten te regelen ofzo. Vorig jaar zat er ook al een cabaretier maar toen een leuke.
Theo was er vorig jaar toch? Die is tofquote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt dat AJAX kampioen zou worden, want Freek is AJAX fan.
AJAX heeft wel leuke fans ik moest het bij Brabant tv met Bas Muis doen
Ja , maar ik heb het over nu nu dat Muisjequote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Theo was er vorig jaar toch? Die is tof
Vrouw onvriendelijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef maril het volgende:
[..]
Ja , maar ik heb het over nu nu dat Muisje, Hans Teeuwen is ook leuk, wel vrouwonvriendelijk , maar ach
Dus?quote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouw onvriendelijk
Hij heeft Kim van Kooten geneukt Maril.
hij is niet vrouwonvriendelijk alleen Hans heeft niks met voetbal daarom zit ie er nooitquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef maril het volgende:
[..]
Ja , maar ik heb het over nu nu dat Muisje, Hans Teeuwen is ook leuk, wel vrouwonvriendelijk , maar ach
mail het naar ajaxjackie1950@hotmail.comquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoppa, ik erger me alweer kapot aan De Jonge binnen 5 seconden. Dat is snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |