Toen was ik op wintersport, ik heb er niks van Donkey gezien.... maar als het al leuk was, dan is het dat op gravel ongetwijfeld niet meer. Gravel is voor echte mannen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:12 schreef Norrage het volgende:
als Fed hier de finale niet haalt...dan...dan.....
Ik hoop vooral dat we gewoon de #1 en #2 tegen elkaar krijgen...Davy in Miami vorm is toch best wel leuk toch XL?
Hij kwam vaak naar het netquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:41 schreef XL het volgende:
[..]
Toen was ik op wintersport, ik heb er niks van Donkey gezien.... maar als het al leuk was, dan is het dat op gravel ongetwijfeld niet meer. Gravel is voor echte mannen.
Davydenko speelde mooiere wedstrijden dan Federer het hele seizoen heeft laten zien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:41 schreef XL het volgende:
[..]
Toen was ik op wintersport, ik heb er niks van Donkey gezien.... maar als het al leuk was, dan is het dat op gravel ongetwijfeld niet meer. Gravel is voor echte mannen.
Waar?quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef kleineschwester het volgende:
Estoril is vanaf donderdag op streams !
hierquote:
RTP2 is op Ants te vinden !quote:Tuesday, 15th April
2 p.m. – RTP N – Live: Full coverage of the 1st afternoon match on Central Court
4.30 p.m. – RTP 2 – Live: Coverage of the last games of the 2nd afternoon match on Central Court
Followed by – RTP 2 – Delayed: Coverage of the last games of the 1st afternoon match on Central Court
7.45 p.m. – RTP N – Live: ‘Highlights Estoril Open’, 10 minutes, on the plateau staged near Central Court
Estoril Open - 14-20 april 2008quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef suus21 het volgende:
speelt Fed woensdag pas?
ja watquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Estoril Open - 14-20 april 2008![]()
Hier is voetbal te zien op Eurosport 2. Ik wil Fed..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef kevin_ het volgende:
Is Federer nog ergens te zien? Ik zie dat Eurosport 2 het uitzendt, maar dat heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |