abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:05:03 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58004730
Dit toernooi staat dit jaar plots in de spotlight, want de hoogste geplaatste speler op de ATP ranglijst zonder toernooiwinst in 2008, beter bekend als nummer 1 van de wereld of als Roger Federer, doet ineens mee aan het toernooitje om niks.

Is het dan topicwaardig... op zich niet!

maar omdat ik voorafgaand aan het seizoen dacht dat Rafael Nadal dit toernooitje ook altijd speelde (waarom zou Fed anders juist dit toernooi uitzoeken??) nam ik het op in de kalender voor de XL Tennisgame. Helaas Rafa speelt altijd in Valencia ofzy. Toch zullen door de tennisgame verschillende fokkers dit toernooi ineens gaan volgen en dus is een topic op zijn plaats.

Eerst alle interessante weetjes over het toernooi:
- n.v.t.

Dan wat wel interessant is... de loting:

Federer speelt de eerste ronde tegen Rochus
Vervolgens zijn er een stel figuranten, pillenslikkers en sportbetters
Karlovic doet ook mee.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58004817
toch maar een eigen topic dus
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58004927
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:05 schreef XL het volgende:maar omdat ik voorafgaand aan het seizoen dacht dat Rafael Nadal dit toernooitje ook altijd speelde (waarom zou Fed anders juist dit toernooi uitzoeken??) nam ik het op in de kalender voor de XL Tennisgame.
Juist omdat Rafa niet meedoet lijkt me. Federer zal wel weer een toernooiwinst willen (zijn manier van ritme opbouwen ) en om dan Rafa tegen te komen op gravel lijkt me niet echt bevoordelijk voor je kansen.

Maar goed idee om een topic te maken: jouw game zorgt automatisch voor in ieder geval wat interesse in dit toernooi. Tenminste, totdat velen eruitvliegen. (Dit lijkt me een moeilijk toernooi om te spelen)

Ben zelf vooral benieuwd of Davydenko zijn vorm weet door te trekken tot dit toernooitje...
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:30:04 #4
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58007101
Draw is gevonden

Federer - Rochus
Patience - Hanescu
Q - Q
Gil - Mahut

Nieminen - Gremelmayr
Mayer - Gabashvili
Vanek - Petzschner
Berrer - Elias

Simon - Karanusic
Cipolla - Roger Vasselin
Q - Serra
Machado - Karlovic

Gicquel - Pashanski
Ascione - Q
Minar - Vassallo Arguello
Melzer - Davydenko
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:30:58 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58007112
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:17 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Juist omdat Rafa niet meedoet lijkt me. Federer zal wel weer een toernooiwinst willen (zijn manier van ritme opbouwen ) en om dan Rafa tegen te komen op gravel lijkt me niet echt bevoordelijk voor je kansen.

Maar goed idee om een topic te maken: jouw game zorgt automatisch voor in ieder geval wat interesse in dit toernooi. Tenminste, totdat velen eruitvliegen. (Dit lijkt me een moeilijk toernooi om te spelen)

Ben zelf vooral benieuwd of Davydenko zijn vorm weet door te trekken tot dit toernooitje...
Ik zou in Federer's positie juist tegen Nadal willen spelen. Het is de beste training en je treft hem sowieso pas in de finale.
pi_58007415
Normaal gesproken, ja. Onder deze omstandigheden denk ik dat het belangrijker is voor Federer veel ritme en zelfvertrouwen op te doen. Een toernooitje winnen voor de boost die dat geeft lijkt mij veel meer prioriteit te hebben. Hij weet dat hij Nadal op gravel kan verslaan, dus daarvoor hoeft hij het niet te doen en als hij Nadal in de finale van RG treft, heeft hij sowieso veel gravelervaring achter de rug. Daarnaast is winnen in Estoril (van Nadal) en later verliezen op RG wel erg naar.
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:50:30 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58007501
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:46 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Normaal gesproken, ja. Onder deze omstandigheden denk ik dat het belangrijker is voor Federer veel ritme en zelfvertrouwen op te doen. Een toernooitje winnen voor de boost die dat geeft lijkt mij veel meer prioriteit te hebben. Hij weet dat hij Nadal op gravel kan verslaan, dus daarvoor hoeft hij het niet te doen en als hij Nadal in de finale van RG treft, heeft hij sowieso veel gravelervaring achter de rug. Daarnaast is winnen in Estoril (van Nadal) en later verliezen op RG wel erg naar.
Hij schreef zich al in november in
pi_58007547
Davydenko - Federer de finale zou niet heel onverwacht zijn als ik de draw zo bekijk.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:02:16 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_58007753

Deze prachtige foto maar even als TVP.

Gaat Davy niet weer gewoon schlemielig verliezen in de tweede ronde oid?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58007869
Ronde hierna moet hij sowieso tegen een mede-fixer
Minar - Vassallo Arguello
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58007990
Prachtige OP .
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:24:14 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_58008126
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

Prachtige OP .
pi_58008212
Er valt niets op af te dingen hoor, APK.
pi_58008231
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:30 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zou in Federer's positie juist tegen Nadal willen spelen. Het is de beste training en je treft hem sowieso pas in de finale.
Ik denk het niet op dit moment en ook niet tegen Djokovic. Elke nederlaag geeft die jongens een groter mentaal voordeel dan dat ze nu toch al hebben na de afgelopen maanden.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:34:01 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_58008342
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

Er valt niets op af te dingen hoor, APK.
Neuh, ik mis aleen 327MB aan plaatjes.
pi_58008554
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:50 schreef XL het volgende:

[..]

Hij schreef zich al in november in

Alsnog. Federer weet dat hij Nadal kan verslaan, zelfs op gravel, maar dat doet hij liever zo weinig mogelijk en als het kan op RG. Anders had hij zich wel voor Valencia (of waar Nadal dan ook is) ingeschreven en ik denk dat hij op het moment wel blij is dat Nadal niet in het zelfde toernooi zit.
  zondag 13 april 2008 @ 23:05:49 #17
32015 suus21
Andre rocks!
pi_58032393
Nadal speelt toch niet deze week?
fijn!
pi_58032480
staat toch ook niet in de draw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 13 april 2008 @ 23:41:20 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58033529
Waar is eigenlijk de tennisgame van XL gebleven
Kan hem niet meer vinden en wil wel mijn duit in het zakje doen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_58033621
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_58042433
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:10 schreef Tim86 het volgende:
toch maar een eigen topic dus
Apr 14
Tennis | ATP Estoril Time Match
14:00 Gicquel M. v Pashanski B.
14:00 Minar I. v Vassallo Arguello M.
15:30 Mayer F. v Gabashvili T.
15:30 Simon G. v Karanusic R.
15:45 Gil F. v Mahut N.
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_58047007
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58047162
Go Simon
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
  maandag 14 april 2008 @ 18:40:00 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58047468
Set Simon...

Teimuraz op de baan!
pi_58047535
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:40 schreef XL het volgende:
Set Simon...

Teimuraz op de baan!
Go Gaba !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')