iedereen mag eerst 10 namen noemen. Als na een paar dagen nog namen nodig zijn mag je ze erin gooienquote:
Sander Boschker als 17e genomineerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef WeebI het volgende:
017 Sander Boschker
Nomineerders:
Dos37 (6/10)
Ja. Ik denk dat hij ook wel bij de 256 hoort.quote:
Tja, dat soort dingen vraag ik me ook wel eens af.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kijkt niet iedereen of iemand niet al is genomineerd?
Kleine moeite
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:07 schreef Troubadour het volgende:
Coen Moelijn
Johan Cruiff
Hans van Breukelen
Ruud Gullit
Johan Neeskens
Willem van Hanegem
Marco van Basten
Willie van der Kerkhof
Faas Wilkes
Piet Schrijvers
Ik had hem genomineerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef NoMercy285 het volgende:
Snap niet dat Dick Nanninga nog niet bij de 46 staat... enige Nederlander die ooit een VELDdoelpunt maakte tijdens een WK-Finale!
Klopt, maar niet helemaal->quote:
Vervolgens staat er in de OP->quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Philip Cocu
Aron Winter
Ruud Krol
Beb Bakhuys
Kick Smit
Leen Vente
Dick Advocaat
Rinus Michels
Guus Hiddink
Jan van Beveren
Oké, Jan van Beveren valt blijkbaar onder de nominatie van Flitspaal, maar om de één of andere reden laat je Dick Advocaat, Rinus Michels en Guus Hiddink staan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef WeebI het volgende:
De lijst:
052 Phillip Cocu
053 Aron Winter
054 Ruud Krol
055 Bep Bakhuys
056 Kick Smit
057 Leen Vente
095 Jan van Beveren
Nomineerders:
Vogelverschrikker (6/10)
Je hebt 2 x Koemanquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:59 schreef northernlight81 het volgende:
van Basten
Bergkamp
Cruijff
Hans van Breukelen
Edwin van der Sar
Ronald Koeman
Jaap Stam
Jan Wouters
Ronald Koeman
Philip Cocu
Zijn alleen spelers van de laatste 20 jaar (op cruijff na dan), omdat ik van al die spelers van daarvoor haast niets heb gezien en ook weer niet zo'n grote voetbalkenner dat ik die zo kan rangschikken en vergelijken met spelers die ik wel heb gezien.
Als je het zo bekijkt hebben best veel oud-PSV toppers bij Ajax gespeeld. Kan eigenlijk echt niet.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:24 schreef CaSa_Dev het volgende:
[..]
Je hebt 2 x Koeman
Mijn lijstje:
Johan Cruijff
Dennis Bergkamp
Marco Van Basten
Abe Lenstra (?)
Edwin Van Der Sar
Clarence Seedorf
Ruud Van Nistelrooij
Ruud Gullit
Frank Rijkaard
Marc Overmars
Dat krijg je als je je post later editquote:Op zondag 13 april 2008 12:11 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Klopt, maar niet helemaal->
[..]
Vervolgens staat er in de OP->
[..]
Oké, Jan van Beveren valt blijkbaar onder de nominatie van Flitspaal, maar om de één of andere reden laat je Dick Advocaat, Rinus Michels en Guus Hiddink staan.
Dat waren ook voetballers hoor.
quote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef tong80 het volgende:
Klaas Nunninga
Coen Dillen
Gerald Vanenburg
Kick Smit
Rob Rensenbrink
Jan Poortvliet
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Vanenburg zit er al bij BVO! Wel even goed de lijsten doorlezen!
Misschien Peter van Vossen?
2 voorbeelden Sjaak Roggeveen is mister den haag na Aadje. Charlie Bosveld is mister Vitesse.quote:Op maandag 14 april 2008 16:31 schreef WeebI het volgende:
knal er maar wat in
kom alleen later niet klagen bij het stemmen dat 60% van de stemmers die spelers van jou niet kent
Missen is een groot woordquote:Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Juk het volgende:
missen we John de Wolf nog?
Daar haal je een paar namen uit de vergetelheid naar boven.quote:Op maandag 14 april 2008 17:59 schreef markisboer het volgende:
Dennis Bergkamp
Johan Cruyff
Marco van Basten
Edwin van der Sar
klaas jan huntelaar
frank rijkaard
denny blind
patrick kluivert
klaas jan huntelaar
frank de boer
quote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Zeg, wel leuk allemaal, die oude helden, maar hebben we Ryan Babel al?
Mag ik nu trots zijn omdat ik er een had die jij niet kendequote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ik nu trots zijn omdat ik er een had die jij niet kende?
quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 april 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Piet Fransen, Erik Regtop, Nico Rijnders, Jos van der herpen, Cas Janssens, Kees van Kooten, Cees Schapendonk, Eddy Achterberg, Jan Jeuring, Piet Romeijn, Bobbie Vosmaar, Bart Latuheru, Martijn Reuser, Theo Timmermans, Kees Groot, Theo Snelders, Hans Boskamp.
Zijn we er nu ?
quote:Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Jeroen Heubach
Agh nu staat ie mooi bij de beste 256ste Nederlanders ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |