Dat is het probleem denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:42 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar weinig niet-commerciėle programma's van Nederlandse bodem die zo lang lopen. Opvallend dat er zo weinig vaste FOK!-kijkers zijn... vast vanwege de steeds wisselende uitzendtijden.
Gaan ze het zeker weer tegelijk met Buitenhof uitzendenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:53 schreef detulp050 het volgende:
In oktober pas, althans dat stond laatst in de VPRO-gids
Zou idd jammer zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan ze het zeker weer tegelijk met Buitenhof uitzenden
Isa het wordt steeds leuker nu de oude helden terugkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Sinds ik geen tv meer heb volg ik het niet echt meerIs het er nog steeds op? Wat leuk
Ja samen met Henk van der Alsema.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Is Wiepke Engels ook weer terug? Dat zou zoooo tof zijn!
Heb het helaas gemist.quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef detulp050 het volgende:
De herhaling vanochtend was weer erg leuk, met Henk van de Put en de SRV-wagen
Legendarischquote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
Ow god, die SRV-wagen
Ik kan me die aflevering nog herinneren met die turkse vrouw waar Henk bacon aan verkoopt "ja is heel erg halal mevrouw, en lekker ook"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |