& Saaw :quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Ilsjuhh het volgende:
Susi, ik zou hem laten piercen, dat is veel beter als schieten. Met schieten gaat het weefsel eromheen "kapot" en met piercen krijg je een mooier gaatje!
En volgens mij maakt het qua pijn niet zoveel uit. heb beiden laten doen.
Skills woman, skills.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef SickBitch het volgende:
k krijg t balletje van mn neuspiercing niet in t ringetjet is zo fucking evil en nu moet k tot morgen wachten om ff naar mn piercer te gaan... kansloos
heet iemand tips? t is zown 3 mm balletje en allemaal zo klein
mja nou t is een heel klein ringetje en mn neus deed al pijn van t prutsen enzo dus dan lukt het niet meerquote:
Pic´s?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
Vanmiddag een microdermal net boven mn decolete laten zetten, ben er helemaal blij mee!
Erg zeer deed het eigenlijk niet en voel er nu eigenlijk al niets meer van, ik voel alleen de pleister zitten:P
Morgen mag hij dr af, ik kan niet wachten!!
Ik heb hem laten zetten bij paradigm in Arnhem, ben erg tevreden over hoe ik werd geholpen!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pic´s?. Vind het nog altijd een hele mooie piercing! Niet echt pijnlijk dus? Waar heb je hem laten zetten?
Veel vragen, denk er altijd nog over na om er ook eentje te zetten namelijk...
Weet je wel waar je nog een piercing wilt dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil ergens nog wel een piercing
maar ergens vind ik piercings ook tacky
dilemma !
Ja, dankje! Ik ben gewoon op zoek naar ervaringen van mensen, en dan vooral over de genezing, daar ben ik namelijk wel echt benieuwd naar. En ja, een foto zou ook wel erg leuk zijn. Ziet hij er inmiddels weer mooi uit of is het erg rood? In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!quote:Op zondag 20 april 2008 17:06 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Ik heb hem laten zetten bij paradigm in Arnhem, ben erg tevreden over hoe ik werd geholpen!
Ik vond het niet prettig aanvoelen, maar heb wel eens pijnlijkere dingen meegemaakt (hechten van mijn knie terwijl de verdoving nog niet was ingewerkt) En de pijn is er kortdurend dus voor je het weet is het over. Ik heb erna alleen van de pleister wat last gehad en de volgende dag voelde het er een beetje blauw omheen, maar verder niet. Ik zal binnenkort even kijken of ik een duidelijke foto kan maken.
Hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |