dat was wel duidelijk gisterenochtendquote:
Ik slaap altijd erg lang uit in het weekend, dus hoor Timur bijna nooit.quote:Op maandag 14 april 2008 15:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk gisterenochtend
ik zou dat ook graag doen, maar helaasquote:Op maandag 14 april 2008 15:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik slaap altijd erg lang uit in het weekend, dus hoor Timur bijna nooit.
Ik moest wel lachen met de ketchupsong jaquote:Op maandag 14 april 200814:25 schreef TheZapster het volgende:
Muhehehe wat een uitzending weer bij Rob.Dat bandje en Robert ten Brink [afbeelding]
OMG!quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OMG!
Anyway, Scatman John is al gestraft voor zijn misdaad, net als Captain Jack![]()
Zou er dan toch een soort God der goede muziek (of goede smaak) zijn, die dit soort makers van 90's diarree hard straft? Zoja, dan mogen Haddaway, CB Milton, 2 Brothers on the 4th Floor, etc. wel uitkijken.
Wat heb jij tegen het kleine gele autootje?quote:Op maandag 14 april 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik me al ruim een jaar afvraag: die intro van deC
&
S
- show
, is dat grappig bedoeld?
Ik heb net de nieuwe CD van Jamie Lidell gedraaid, leuk albumquote:Op maandag 14 april 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik me al ruim een jaar afvraag: die intro van deC
&
S
- show
, is dat grappig bedoeld?
I beg to differ.quote:Op maandag 14 april 2008 16:47 schreef on_air het volgende:
DOE DAN AMY. Ookal klinkt het hetzelfde, dat is altijd, ALTIJD, beter.
Ik durf het bijna niet te vragen; waarom?quote:Op maandag 14 april 2008 17:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik hoor liever de ketchup-song!
Oeh, ik heb dus weer wat gemistquote:Op maandag 14 april 2008 17:55 schreef Stienn het volgende:
whehehe, wat een vragen.
Poept u wel eens over dwars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |