Ja dat klopt, je hebt op 1 zender niet veel diversiteit qua muziekstijl, maar wel qua muziek binnen 1 stijl...quote:Op maandag 14 april 2008 10:44 schreef on_air het volgende:
Opzich valt de afwisseling me nog mee. Het is gevarieerder dan een [insert naam] ander radiostation. Het is niet ieder uur dezelfde playlist. Maar de afwisseling van nummer van 1 bepaalde artiest...
En Amerikaanse radio is haske leuk! Hoewel je wel vaak in of heel alternatief, college rock, arrenbie, hiphop of alleen pop zit. Het is wel voor ieder diertje een eigen plekje.
Het is alleen maar genieten in de States, in de auto, rijden, met de radio aan.quote:Op maandag 14 april 2008 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je hebt op 1 zender niet veel diversiteit qua muziekstijl, maar wel qua muziek binnen 1 stijl...
In Cleveland had je een heerlijke zender met veel Metallica, Foo Fighters, Korn, Puddle of Mudd, Blink 182, Offspring, Disturbed, Godsmack en nog meer pop-metal achtige nummersDat was echt GE-NI-AAL
Wat heb ik genoten toen ik naar de Niagra Falls reed
X-treme Rock Radio in Las Vegas is ook vet
En de fijne country zenders
My thoughts exactlyquote:Op maandag 14 april 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is alleen maar genieten in de States, in de auto, rijden, met de radio aan.
Maakt haast niet uit wat. Genoeg keus. En wat een landschap. Wat een steden. Wat een mogelijkheden.
Ikke nietquote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Okay, wie van jullie was die requester van net?
Wat een prachtige verzameling kutbands en kutartiesten. Wat een prestatie van 538quote:Kane, Krezip, Nikki, Gerard Joling, Leaf, The Opposites en Alain Clark komen op Koninginnedag optreden op het Museumplein in Amsterdam. Radio 538 organiseert daar traditiegetrouw het een Koninginnedagfeest.
Inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7139 :
[..]
Wat een prachtige verzameling kutbands en kutartiesten. Wat een prestatie van 538![]()
![]()
![]()
.
Zoals we dan altijd zeggen: een bom erop!quote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een prachtige verzameling kutbands en kutartiesten. Wat een prestatie van 538![]()
![]()
![]()
.
Lijken wel de 3fm awardsquote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Na 1 keer was het al genoeg voor mijquote:Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Loillipop is de volgende plaat die door 3FM kapotgedraaid gaat worden?
Doen ze toch ook?quote:Op maandag 14 april 2008 12:52 schreef TheZapster het volgende:
Dat mensen altijd denken dat er op genomen wordt door die bekende nederlanders
Ook in huize Stenders moet de kachel roken en er staat vast in zijn contract dat een (groot) gedeelte van de muziek die gedraaid wordt in zijn programma, bagger is die vastgesteld wordt door muziekprogrammeringsabteilungquote:Op maandag 14 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik Stenders zou zijn (toch iemand met verstand van muziek, dacht ik zo), zou ik gewoon weigeren om deze crap in te starten.
Als er gebeld wordt met kengetal 035 zien de BN'ers: Hey Hilversum! en wie weet is het wel een leuk schnabbeltje.quote:Op maandag 14 april 2008 12:52 schreef TheZapster het volgende:
Dat mensen altijd denken dat er op genomen wordt door die bekende nederlanders
Als 3FM belt zie je alleen maar 0000000000 staan hoor, ze hebben een geheim nummer.quote:Op maandag 14 april 2008 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als er gebeld wordt met kengetal 035 zien de BN'ers: Hey Hilversum! en wie weet is het wel een leuk schnabbeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |