Hij werd even gebeld over gisterenavond, maar hij zat net middenin z'n REM-slaapquote:
Damn, gemist. Radio stond wel aan, maar ik was zelf nog niet wakkerquote:Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef on_air het volgende:
Echt, beter wordt het niet. Clocks. op de radio. Altijd prachtig, altijd verrassend, altijd onverwachts.
Wauw, jij kijkt echt alles he?Ik focus me toch op het voetbal en afentoe zappen naar het wielrennenquote:Op zondag 13 april 2008 10:14 schreef borisz het volgende:
Weinig radio voor mij
Sport!
Marathons Londen en Rotterdam.
Voetballen met vooral de NL competitie en Man u - Arsenal
Parijs Roubaix
Davis Cup
WK Zwemmen
EK Judo
Heel veelquote:Op zondag 13 april 2008 10:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wauw, jij kijkt echt alles he?Ik focus me toch op het voetbal en afentoe zappen naar het wielrennen
Dat was 'mquote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Was het niet Don't Know Much About Historie? Sam Cook.
quote:13-4-2008 10:49 Sam Cooke Wonderful World
Valt mij ook op inderdaad, het percentage goede platen is bij hem echt het driedubbele van al de andere dj's.quote:Op zondag 13 april 2008 11:15 schreef borisz het volgende:
Het lijkt wel of DIergaarde vaak de betere playlists krijgt
Ik vind het ook wel een leuk liedje en het is ook een keer wat anders dan het grijs gedraaide vader en vriend.quote:Op zondag 13 april 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
Nu ga ik me belachelijk maken als alain clark () hater maar dit nummer van hem vind ik niet eens zo slecht
Hier hetzelfdequote:
quote:hoogst aantal posts per dag deel 2!
Top 50 posts per dag per user
Positie, datum, aantal posts, user
01. 2006-06-30 1600 D.Rose
Dus tochquote:Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef men_in_red het volgende:
net in de "de tien" quiz de vraag wat is 2 tot de macht 3, kandidaat antwoord 8, het goede antwoord, maar de lijn wordt verbroken omdat het goede antwoord 16 zou zijn. wtf
hè, damn!quote:Op zondag 13 april 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
Hee Roel, je mist je favoriete duo!
Je weet wel, die met al die nominaties
Zou toch jammer zijn als het de laatste keer zou zijn dat ie op 3FM te horen was.quote:
Ik voorspel dat onze oortjes weer snel gestreeld zullen worden door het engelengeluid dat pa en zoon Clark voortbrengen........quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn als het de laatste keer zou zijn dat ie op 3FM te horen was.
Maar laten we maar niet van dat doemscenario uitgaan
Die was netjes op tijd in de studio, tot de producer vroeg of ze een broodje zalm wilde. Reactie van Barbera:quote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
wtf Bart A zit achter de knoppen.. waar is Barbara dan?!
omgquote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was netjes op tijd in de studio, tot de producer vroeg of ze een broodje zalm wilde. Reactie van Barbera:
Die zit nu dus weer thuis
quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was netjes op tijd in de studio, tot de producer vroeg of ze een broodje zalm wilde. Reactie van Barbera:
quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef on_air het volgende:
Vind het wel lekker rustgevend klinken, zo zonder.
Dat ga ik zo even terugluisteren...quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het ook niet horen, meer om hoe Bart zichzelf weer voorstelde na 18 uur...quote:Op zondag 13 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was niet op de radio hè
Maar Bart kon z'n-geluidje weer goed gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |