quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou van Holland: Met Linda, Beau en Jeroen.
En ik zit ondertussen nog te gamen ookquote:
Ik kwam wel goed terechtquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik ook, maar dat doe ik dus niet meer. Kwam niet helemaal goed neer, had nog een paar dagen last van m'n voeten...
Wees blij dat het je voeten warenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik ook, maar dat doe ik dus niet meer. Kwam niet helemaal goed neer, had nog een paar dagen last van m'n voeten...
"auw" is dan het eufemisme van de eeuw.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat het je voeten waren
Sommige mensen houden hun benen niet goed bij elkaar
Hé, bij ons in het dorp was blijkbaar het kampioenschap van de C-jeugd! Vandaar die bordjes "P NK Korfbal"...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
*meld weer
Vanavond was 't een frituurdienst die ik moest doen (even 2 uurtjes achter de frituur gestaan, lekker stampen en bonnetjes eruit werken). Ze waren weer tevreden in de Kantine.
Kids hadden het NK en wilden zeker nog wat eten daarna
Hoevaak is die vraag nu aan jou gesteld ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
*meld weer
Vanavond was 't een frituurdienst die ik moest doen (even 2 uurtjes achter de frituur gestaan, lekker stampen en bonnetjes eruit werken). Ze waren weer tevreden in de Kantine.
Kids hadden het NK en wilden zeker nog wat eten daarna
Prachtige beeldenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aha! lekker weekend vieren dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Al een uurtje of 8. Ik ga zo weer!
In de avond zeker?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:59 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Mmnnooouuuu, morgen weer een (werk)dag!
Je kan zeker ook niet wachten op het filmpje van de Dare or truth?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen we nog een close-up van Annemieke krijgen?
Ben ik best wel benieuwd naar want het lijkt mij hartstikke eng wat Annemieke moest doen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Je kan zeker ook niet wachten op het filmpje van de Dare or truth?
toch zou ik zo weer van die 10 meter plank "springen"quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik best wel benieuwd naar want het lijkt mij hartstikke eng wat Annemieke moest doen..
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
toch zou ik zo weer van die 10 meter plank "springen"
Wel als een kaars naar beneden, dan is het veiligquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Mika... pffff ik vind het eigenlijk maar niks.
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeegahit is gruwelijk![]()
hehe, jupquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:11 schreef borisz het volgende:
Wel als een kaars naar beneden, dan is het veilig.
Ik ben er nog hoorquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Maar een beetje nutteloos als je geen 3FM luistert
Neuh, ik houd 't vandaag bij een glaasje glas of 2quote:Is de fles al leeg ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |