Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Breach het volgende:
Je relateert die namen zelf aan goede spelers.. En dat hebben ze in mijn ogen nog niet bewezen
ZIjn we het daar toch over eensquote:Op zondag 13 april 2008 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
dat fragment was idd geniaalquote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!
Wat gebeurt er? (kan nu niet kijken)quote:Op zondag 13 april 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een ongelovelijke idioten zijn die groningen fans, toch niet normaal
Vieze kut potquote:Tering wat liep die Barbera Barend Heitinga nou te fokken. Heitinga zei toch dat ie niks wou zeggen wat loopt ze dan door te zeiken. Kut wijf.
ze gooien daar als wijven in groningen, waardoor de rollen dus niet zover kwamen. resulteert dan weer in fik op de tribune van de "harde kern". al die zogenaamde supporters staan nu op het veld met een enkeling die met brandwonden van het veld is gedragen.quote:Op zondag 13 april 2008 14:45 schreef rgras het volgende:
Ze hebben een stel wc-rollen in de hens gezet en die vervolgens op het veld gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |