Dat laatste mag ze dan zeker bij de Febo in de strijd gooien.... als Amanda mee moet dan trouw ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hé hé....ben ik nu zo dom....:? Je zit in DGK....en dan neem je gewoon die mee die je mee moet nemen. En dan mag je blij zijn dat ook je moeder nog mag komen middels CP's.
Claire moet óf niet zeuren óf niet trouwen in DGK
Thuis schijt hij in de keuken, hier hebben ze een plattegrondje voor hem getekend ....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
*Kenneth stond geloof ik ook niet vooraan in de rij toen de hersens werden uitgedeeld*
Ik twijfel een beetje, of het nu een totaal gebrek aan taalkennis is, of dat hij echt niet vooraan heeft gestaan.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
Kenneth vindt Claire dom en naief.
*Kenneth stond geloof ik ook niet vooraan in de rij toen de hersens werden uitgedeeld*
En ze hebben Jaap nodig om zich aan het script te houden.Wat een kneuzen zijn het.Snap nu waarom niet alle ballen los op hun mogen.Die flippen helemaal door en zijn levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:57 schreef ruby het volgende:
Kenneth vindt Claire dom en naief.
Reken er maar op dat als Claire of Huub een problematische relatie met hun ouders hadden gehad en Brian en Amanda niet, dat de ouders/familie voortdurend waren langsgekomen. Amanda en Brian zijn als de dood om over familie te beginnen. Niet omdat ze zoveel respect hebben voor familie, maar omdat ze in hun broek schijten dat de bal wordt terug gekaatst en iemand over hun niet functionerende familie begint.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat ze haar moeder erbij betrekt,
terwijl zij alleen maar op claire zelf speelt.
Nee dat komt van het te lang onder de hete douche staan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een grote rode vlek op haar rug.
Heeft rat haar weer beschermd?
Dat zal wel meevallen. Elly is er ook en daar kan Amanda altijd reuze goed mee slijmen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn behoorlijk overstuur daar in de chill, of op z'n minst verhit.
En Amanda, die loopt dinsdag alleen maar voor lul in die bruidsmodezaak.
Die mongo heeft zo'n enge massage gegeven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:59 schreef mazaru het volgende:
Del heeft een grote rode vlek op haar rug.
Heeft rat haar weer beschermd?
Elly? De styliste?quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:04 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Elly is er ook en daar kan Amanda altijd reuze goed mee slijmen.
Ik vind het allemaal nogal meevallen wat team Huub over de familie zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als Claire of Huub een problematische relatie met hun ouders hadden gehad en Brian en Amanda niet, dat de ouders/familie voortdurend waren langsgekomen. Amanda en Brian zijn als de dood om over familie te beginnen. Niet omdat ze zoveel respect hebben voor familie, maar omdat ze in hun broek schijten dat de bal wordt terug gekaatst en iemand over hun niet functionerende familie begint.
Maar ze verpakken het als respect. Dus dat.
Dat lijkt me nou heel onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat komt van het te lang onder de hete douche staan.
Ohhh is dat het!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Die mongo heeft zo'n enge massage gegeven.
Amanda heeft koppijn gekregen...ja, dat krijg je als je je druk maakt he.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar doordat Amanda en Brian de hele tijd RESPECT VOOR FAMILIE gillen (uit angst en niet uit overtuiging) is de rest daar ook een beetje in gaan geloven. Hup, afzeiken die familie,wat mij betreft. Gooi het eruit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nogal meevallen wat team Huub over de familie zegt.
Als ze echt wat valsigheid in zich zouden hebben, dan hadden ze allang uitgesproken dat genen erfelijk zijn, dus dat del uit moet kijken als ze in een flat is.
Ik kan me ook nog herinneren dat ze helemaal uit haar dak ging toen Huub haar Maffiahoer noemde. Die zou ik er dus al standaard in houden.
Die rat zijn vader is zo geschrokken toen die die rattenkop naar buiten zag komen, dat die spontaan op het eerste de beste vliegtuig is gesprongen.
Enz. enz.
Die wil niet eens opgehaald worden als ze op de PC wordt afgezetquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:05 schreef chufi het volgende:
Ze kunnen Aman toch afzetten op de PC en dan vergeten haar op te pikken ......
Zo is het!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:07 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar doordat Amanda en Brian de hele tijd RESPECT VOOR FAMILIE gillen (uit angst en niet uit overtuiging) is de rest daar ook een beetje in gaan geloven. Hup, afzeiken die familie,wat mij betreft. Gooi het eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |