Hoi .quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:01 schreef Hi_flyer het volgende:
Blij dat ik in de laatste post van het vorige topic nog een liefhebber van Bach's orgelwerken vond!
Ik ook wel, hoor! Ik was vorige week op vakantie en zat in een kale kerk te genieten van de organist die aan het studeren wasquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:01 schreef Hi_flyer het volgende:
Blij dat ik in de laatste post van het vorige topic nog een liefhebber van Bach's orgelwerken vond!
Leuk! Ik zou hem best een keertje live willen horen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Regularjoe, grappig, Aarnoud de Groen ken ik, ik ga vaak naar de kerk waar hij organist is
Hij geeft best vaak concerten, ik weet niet of je enigszins in de buurt van Den Haag woont?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:26 schreef Heidens_Figuur het volgende:
BWV 530! Hoe kon ik dat vergeten!
[..]
Leuk! Ik zou hem best een keertje live willen horen.
En wat dacht je van BWV 548, een van mijn favorieten!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:26 schreef Heidens_Figuur het volgende:
BWV 530! Hoe kon ik dat vergeten!
[..]
Leuk! Ik zou hem best een keertje live willen horen.
Dan zou je misschien even een kijkje willen nemen in the vorige topic. (zie link aan het begin van deze pagina) we hebben daar veel videos van de beste man gepostquote:Op woensdag 16 april 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Regularjoe, grappig, Aarnoud de Groen ken ik, ik ga vaak naar de kerk waar hij organist is
title is een beetje verwarrend: is natuurlijk gewoon romeo en julia van prokofievquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De eerste 15 seconden zijn fantastisch..
Te avant gardistisch voor de liefhebbers hier?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef refused. het volgende:
Komt eigenlijk totaal niet tot z'n recht met z'n 6 minuten:
Staat er ook bij enkel de choreografie is van die andere ruski.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:03 schreef komrad het volgende:
[..]
title is een beetje verwarrend: is natuurlijk gewoon romeo en julia van prokofiev
Enigszins, al heeft het ook wel wat. Je moet er echt even voor gaan zitten, zeg maar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Te avant gardistisch voor de liefhebbers hier?
Ik ben er wel voorstander van. Maar jezus, wat is iedereen gespannen tijdens die uitvoering: luister maar rond 02:50 & 05:30 (volgens mij) als de pagina's wordt omgeslagen - ineens een vloedgolf aan gekuch & schuiven op de stoel, etc.quote:Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef regularjoe het volgende:
Mag dit tot klassieke muziek gerekend worden? Wat vinden jullie? Mag dit tot muziek gerekend worden?
Dit is een beduidend betere en authentiekere uitvoering door Koopmanquote:
Iewl... Andre Rieu.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
Andre Rieu - Shostakovich' Second Waltz.
Vind ik erg mooi.
Wat mij betreft ook TE popi en TE commercieel ingesteld. Spelen kan ie natuurlijk wel, maar persoonlijk vind ik het allemaal net niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |