Voor jou MAKEN we plekquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik nu BoJo een handje geven? Pas ik er nog bij?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef mcDavid het volgende:
Als jullie zijn handen pakken, pak ik zijn vriendin!
* moak wordt een beetje bangquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:03 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets Pakt de hand van cookie
zG. schuift zijn opgezwollen zwellichaam in de handen van T_C.quote:
MASD schuift zijn opgezwollen zwellichaam in de handen van zG..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
zG. schuift zijn opgezwollen zwellichaam in de handen van T_C.
* Surveillance-Fiets Geslachtsdeel in T_C's mond stoptquote:
* Terrorizing_Cookie pepperspray in de ogen van S-F spuit en hem een harde trap in z'n ballen geeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Geslachtsdeel in T_C's mond stopt
Bij nader inzien is het best vrolijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:30 schreef elfzesendertig het volgende:
Zweedse tradities
Zweedse meisjes in het filmpje
* Surveillance-Fiets klaarkomtquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie pepperspray in de ogen van S-F spuit en hem een harde trap in z'n ballen geeft
Het kan veel spannender men. Gay docking in plaats van in den hand schuiven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:27 schreef MASD het volgende:
[..]
MASD schuift zijn opgezwollen zwellichaam in de handen van zG..
Fallusnaise, met zijn allen.
* Terrorizing_Cookie fiets in de richting van zargon duwtquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets klaarkomt![]()
oeh.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan veel spannender men. Gay docking in plaats van in den hand schuiven.
Ik quote mezelf nog maar een keer. Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het best vrolijk!
+ Zweedse meisjes
* Surveillance-Fiets zG docktquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie fiets in de richting van zargon duwt
Hij wilt wel.
Om die mental image uit mijn hoofd te bannen geef ik je een rugmassage.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets zG dockt![]()
Weet je dat wel zeker zG? Waarom dan zg?
Terwijl ik zG dock masseer jij mijn rug?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Om die mental image uit mijn hoofd te bannen geef ik je een rugmassage.
Je dacht dat een topic over volksdansen een TTT zou worden ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
mn volksdans topic verbaggert door crew![]()
Hoj.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Ah een T_C/Fiets topic 14.gif
Hejquote:
TTTs heb ik vroeger genoeg gehad. Ik wilde gewoon gezellig volksdansenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je dacht dat een topic over volksdansen een TTT zou worden ?
Geen sexquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TTTs heb ik vroeger genoeg gehad. Ik wilde gewoon gezellig volksdansenZonder sex
![]()
Mja, heb jij dat nooit? Soms is knuffelen veel lekkerder dan sexquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen sex![]()
Je wil gewoon alleen maar knuffelen en niet neuken
eens. Een tedere omarming.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, heb jij dat nooit? Soms is knuffelen veel lekkerder dan sex
In welke zin zou S-F dit waarderen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Surveillance-Fiets
Omdat lederhosen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik welke zin zou S-F dit waarderen?
Jamaar Fietsquote:
Als je nou een lekker wijf in lederhooooosen hadquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Surveillance-Fiets
Kom nou eens uit de kast danquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf in lederhooooosen had
Zn blik is wel natuurgetrouw jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts is Surveillance-Fiets
Lekker wiéfquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts is Surveillance-Fiets
Das stimmt!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die middelste is aan het hakken
+1 voor degene die er een animated GIF van maakt![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Zweedse Midsommar dans? Of nog steeds dat flauwe dansje van je OP?
* Alexxxxx op TC stampt nadat hij NET niet is gevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie pootje haakt
gezellig hier...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx op TC stampt nadat hij NET niet is gevallen
Gebaseerd op zelfde middeleeuwase liedje iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
La tribu de dana flashback.
* Terrorizing_Cookie strijkijzer paktquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx op TC stampt nadat hij NET niet is gevallen
Nou ja dan maar erachter...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op jou stampen voor de schermen nu je blauw bent
Ik wou dat ik mee kon grunten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gebaseerd op zelfde middeleeuwase liedje idd
* Alexxxxx grunt mee
Tering dat is een ondergewaardeerde 'klassieker'quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
La tribu de dana flashback.
Burn me baby!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie strijkijzer pakt
Toen ik vorige week Eluveitie zagquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mee kon grunten.
Walls of Jericho?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Burn me baby!
[..]
Toen ik vorige week Eluveitie zagwas de band daavor met een gruntende vrouw, dus waarom zou jij dat niet kunnen?
Geen idee, ben de naam vergeten, was niet erg indrukwekkendquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Walls of Jericho?
En ik kan grunten, alleen slapen m'n ouders.
Slaapze.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ben de naam vergeten, was niet erg indrukwekkendNederlandse band iig, hadden een of andere competitie gewonnen...
En ik ga het voorbeeld van je ouders volgenAlleen ik zou het NIET erg vinden om door een vrouw wakkergegrunt te worden
![]()
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik ga het voorbeeld van je ouders volgenAlleen ik zou het NIET erg vinden om door een vrouw wakkergegrunt te worden
![]()
waarom ken ik de runing man niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Slaapze.
* Terrorizing_Cookie de running man doe
Er staat een icoontje voor mijn usernaam die bij elke post aangeeft of ik een man of vrouw ben en of ik online ben of niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga met je mee![]()
En ik wist niet dat T_C een meisje wasHeb je direct even gevoyeurd
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom ken ik de runing man niet?
en truste
Daar is ook zon clip nu van, weet iemand hoe die heet? Pquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom ken ik de runing man niet?
en truste
Alsof ík daar naar kijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er staat een icoontje voor mijn usernaam die bij elke post aangeeft of ik een man of vrouw ben en of ik online ben of niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar is ook zon clip nu van, weet iemand hoe die heet? P
quote:
Laten we het er maar op houden dat het al laat isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |