Wat nog zou kunen zijn... is dat jouw inkomen er op staat omdat de BD er achter is dat jij voor t eerste half jaar wel haar toeslagpartner was en zij dus geen recht had op de toeslag voor 1 persoon. Dat jij dus meegerekend bent en daardoor jouw inkomen er bij vermeld staat. (zoals ik al zei heb ik geen idee hoever ze nu zijn met het koppelen van de gegevens.)quote:Op maandag 14 april 2008 21:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Allereerst Wexy bedankt voor je heldere uitleg.
Ik heb vandaag niet gebeld met de BD. Ik heb ook niets gehoord van mijn ex.
Wat ik weet is dat mijn ex zorgtoeslag kreeg voor 1 persoon (namelijk haarzelf). Nadat zij weg is gegaan heeft zij later in het jaar ander werk gevonden.
En inderdaad is het logisch dat als zij te veel heeft ontvangen ze dat dan ook moet terugbetalen en niet bij mij moet aankloppen. Verder heeft ze tegen mij gezegd (of het klopt weet ik niet) dat ze direct na dat zij weg ging ze naar de BD heeft gebeld en het door heeft gegeven.
Het enige wat ik wilde weten is omdat mijn salaris er ook op stond, ik daarmee ook 'mede-eigenaar' werd van de aanslag. Maar dat is dus niet het geval. Want zo bracht zij het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |