Het is altijd een beetje uitproberen. Ik doe altijd 1 kopje havermout, 2 kopjes water, dan aan de kook brengen, doorkoken hoeft niet. Dan wordt het vanzelf dikker als je het even laat staan. Kan ook prima in de magnetron, dat deed ik vroeger wel eens.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen?.
Dat had ik gisteren ook, wel 3 x gewogen en iedere keer zwaarderquote:Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan. Meerdere keren wegen...
.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kgvalt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer
dus tsjakka, gaan met die banaan
Altijd nog beter dan; "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes"quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
Ja het was redelijk groot dus een soort huisje misschienquote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk.
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis.
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten?.
Was maar een grapje, hij is altijd wel perfect in alle situatiesquote:Op maandag 14 april 2008 16:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe!Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?
![]()
Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
Ik kan ook echt genieten van die luxequote:Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |