abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58038350
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Oh, even een havermoutvraagje aan Alcarin (iemand anders die het antwoord weet mag het ook zeggen, hoor ).
Ik heb een zak havermout gekocht. Neem aan dat het instant havermout is.
Er staat echter niet op hoe het precies zit met de verhouding melk / havermout en hoe lang het moet koken (neem aan dat ik het ook even in de magnetron kan zetten?). Wie o wie kan me helpen? .
Het is altijd een beetje uitproberen. Ik doe altijd 1 kopje havermout, 2 kopjes water, dan aan de kook brengen, doorkoken hoeft niet. Dan wordt het vanzelf dikker als je het even laat staan. Kan ook prima in de magnetron, dat deed ik vroeger wel eens.

Ik zal ook maar eens havermout maken, ben wel erg laat op vandaag. En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58038891
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan
Ja doei.
pi_58039007
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .
Dat had ik gisteren ook, wel 3 x gewogen en iedere keer zwaarder
Daarom weeg ik nu nog maar 1 x

ik verveel me stierlijk op school nu...en ja dan krijg ik altijd trek. Gelukkig is eten halen een heel ingewikkeld systeem met pasjes opladen wat mij steeds niet lukt, dus ik hou het maar op water

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 14-04-2008 14:25:12 ]
pi_58039114
weegschalen zijn duivels.. ze bestaan om je chagerijnig te maken. en Zelfs die éne keer dat je echt flink wat kwijt bent, straffen ze af de volgende keer

nu lekker 3 volkoren knäckebrödjes met slankie smeerkaas en een beker melk
Ja doei.
pi_58039737
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
met nog wat volle darmen is de score vandaag 75kg valt me mee, maar mag aardig wat vanaf weer dus tsjakka, gaan met die banaan

Ooh! Jij presteert het om 2 van de foutste uitdrukkingen in 1 zin te zetten!
pi_58039813
goed hè?
Ja doei.
pi_58039820
overigens wel zonder bananen, want wil wel graag poepen
Ja doei.
pi_58039916
Jij bent echt erg........
pi_58040214
appeltje?
Ja doei.
pi_58040263
van appels krijg je honger
pi_58040329
maar wel minder dorst, schijnt
Ja doei.
  maandag 14 april 2008 @ 12:10:07 #187
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58040466
Zo! Na 4 topics ofzo weer eens een post van mij hihi
Afgelopen tijd gewoon gewerkt en geen gekke dingen gedaan, zit nu telkens tussen de 72.5 en 73 dus in ieder geval wel iets naar beneden gegaan

Zo weer werken, daar heb ik weer fantastisch veel zin in. Nou ja, nog 5 weken maximaal, dan 2 weekjes op de pasar malam staan en volgend jaar weer studeren! Ik weet nog niet wat maar het is sowieso fantastisch
Ik ben weer helemaal gemotiveerd om te gaan studeren ik weet alleen nog niet wat

Edit: Ik sport doordeweeks trouwens helemaal niet.... ik heb helemaal geen zin meer om te gaan hardlopen ofzo want na dat werk heb ik al de hele tijd gestaan Afgelopen weekend de 2e keer dat ik geen werk had in het weekend... eigenlijk altijd gewerkt in weekenden dus nu is het andersom wel lekker zondag m'n fiets dus even onder het stof vandaan gehaald en wat kilometers gemaakt maar zonder cyclebuddy is het ook maar saai
Bernie en ik zijn tof.
pi_58040472
Goeiemiddag

Ik ben weer in Deventer, van het weekend niet echt heel goed gegeten, 2 keer naar het voetballen geweest en 2 keer een patatje gegeten daar en dan 's avonds ook nog gewoon avondeten. Zometeen brood eten, vanmiddag werken en vanavond zwemmen Is lang geleden dat ik op maandagavond ben geweest.
  maandag 14 april 2008 @ 12:31:15 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58040862
zo ook goedemiddag

hele weekend amper online geweest, maar was wel een eeeeeerrrrrg gezellig weekend
eerst zaterdag dus lekker gevolleybald en gewonnen dus dat was wel een erg fijn en voldaan gevoel.
Daarna direct op kraamvisite en heerlijk genoten van het kleine ventje (L)
daarna met vrienden door naar de stad om lekker te eten (indiaas) en daarna hebben we een lange kroegentocht gedaan... (waren om 5 uur thuis ongeveer). Bij vrienden gelogeerd, dus wel slecht geslapen (luchtbed enzo).
Smiddags lekker op de bank samen met de mannetjes Tele 2 gekeken (euroborg etc) en einde van de middag weer op naar huis
en wat was ik ongelofelijk brak! (nu nog steeds eigenlijk), ben wel heeeeel erg blij dat ik vandaag nog een dagje vrij ben. Heb onwijs goed geslapen afgelopen nacht (11 uur ofzo) en ga vandaag lekker rustig aandoen ...
ga alleen de deur uit voor boodschappen en vanavond lekker volleyballen

resultaat was wel dat ik veeeeeeeel te veel wijntjes heb gehad niet goed voor mijn dieet, maar doe het ook bijna nooit, dus heb er wel van genoten.

ow ja @ Miss S:
ik heb idd kniebeschermers voor volleybal, van Tr2 (trace). ze zijn er ook soortgelijk van McDavid...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58041172
Ik ben er weer
Het was echt heel leuk
Later een groter verslag
pi_58043002
Ben benieuwd Miss S!

Trouwens MoBlo, wil je mijn darmen lenen? Ben vandaag al 3 keer naar de wc geweest
Volgens mij komt het door het roggebrood
  maandag 14 april 2008 @ 15:06:10 #192
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58043692
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]
En ik zit met een liedje van de Heideroosjes in mijn hoofd: ik wil NIKS! Goede tekst
Altijd nog beter dan; "Wat heb jij een mooie strik om je eitjes" .

Ik ga vanavond kapucijners met groente en gehaktballetjes maken. En omdat er zo weinig calorieën inzitten ga ik een extra lekker toetje maken om het geheel weer wat op te krikken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58044977
Alle foto's zal ik hiermaar niet neer zetten (die komen op mijn hyves)

Gisteren waren we rond 17.00 op Kasteel Daelenbroeck, daar kregen we als welkom thee met een Limburgse vlaai.
Daarna zijn we naar onze kamer gegaan. Met een woonkamer en badkamer beneden en de slaapkamer boven, veel groter dan verwacht.
Toen zijn we over het landgoed gelopen en overal gekeken, het was mooi zonnig weer dus daar hadden we geluk mee.
Om 19.00 gingen we dus in een erg duur restaurant eten. We kregen een 5 gangen diner (met aubergine soep, dorado en vele dingen die ik vergeten ben ).
Ook een heerlijk nagerecht met kokosijs en Belgische chocolade.
Om 22.00 waren we klaar met eten en toen zijn we naar onze kamer gegaan en hebben we nog even tv gekeken en de koekjes van mij op .
Daarna dit:

+

En toen lekker slapen en in de ochtend was er een erg lekker ontbijtbuffet
Dus een erg leuke en romantische ervaring, zeker iets om vaker te doen (alleen beetje jammer dat het zo duur is)
  maandag 14 april 2008 @ 16:24:15 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58045048
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58045095
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk .
Je zegt dat jullie naar je kamer gingen, maar als je een woonkamer en badkamer beneden had en een slaapkamer boven dan heb je geen kamer, maar meer een soort van huis .
En heeft je vriend nog gezeurd over het eten? .
Ja het was redelijk groot dus een soort huisje misschien
En hij heeft zich goed gedragen, hij heeft alles op en vond het meeste ook lekker
Hij vond het alleen iets te dat de ober ook hem wou helpen met zijn jas
pi_58045288
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
Het mooi kotsende meisje.
pi_58045368
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'Goed gedragen' lijkt nogal denigrerend naar hem toe! Verwachtte je dat hij dat niet zou doen?

Klinkt leuk enzo, maar toch niets voor mij. Zou dan liever een wat groter budget hebben om een keer echt op vakantie te gaan en alle tijd te hebben (maar ik kan het ook niet zo goed los laten als ik niet ècht vrij ben; nog iets moet inhalen bv). En zo luxe, dat hoeft ook niet echt.
Samen in het park picknicken
Was maar een grapje, hij is altijd wel perfect in alle situaties

En over 2 weken gaan we ook 'echt' op vakantie, 5 daagjes Parijs
Maar dit vond ik toch ook echt wel leuk

Het menu heb ik trouwens gevonden alleen de amuses staan er niet op

Maandmenu

Terrine van geul lam ingelegd met gekonfijte tomaat
en een vinaigrette van gember en tijm

Crème soep van gepofte aubergines gevuld met Griekse feta

Op de huid gebakken Dorade gris met
een oliesaus van gemarineerde zwarte olijven

Beignet van banaan met een mousse van kokos en roomijs
van Belgische chocolade
pi_58045449
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Gegeten tot nog toe:

O: gekookt eitje, 2 kleine plakjes ham.
L: een salade van: botersla, uienringen, een kleingesneden serranohamrolletje met roomkaas en een mosterd/basilicum-olijfolie dressing.
T: klein stukje gerookte kip
T: Vezelrijk knackebrod met filet americain.

Ik ga deze week m'n koolhydraten wat beperken, zodat het lichaam weer eens schrikt, kijken of het werkt.....
pi_58045481
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk Miss_S!! Hoe meer luxe hoe fijner! Ik kan daar ook echt van genieten. De picknick van VS sla ik echter ook niet af, vind ik ook leuk! De afwisseling, dat maakt het bijzonder. Zo zou ik niet elke week willen picknicken en ook niet elke week naar zo'n kasteel. (elke week gemasseerd worden zou ik eigenlijk wel heerlijk vinden, dus misschien moet ik dat maar gewoon doen.)

Ik kan ook echt genieten van die luxe en het was heerlijk
Maar inderdaad gezellig picknicken is ook erg leuk
pi_58045508
Mooi dat jullie het zo leuk gehad hebben Saskia

Ik ben weer thuis, heb amper de tijd om te eten voor ik ga zwemmen, dus het wordt een magnetronmaaltijd kip madras. Dat is toch ff wat sneller klaar dan wanneer je het zelf klaarmaakt en eerst nog boodschappen moet doen, want daar heb ik gewoon echt geen tijd voor als ik op maandag in Twello moet werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')