quote:Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden
quote:Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo, das knap: jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben
![]()
Vooral die laatste zin![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)
quote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!
( nu ben ik ook misselijk) .
Wie? xD nu wil ik het eigenlijk weten ook waar je het over hebt ...quote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
Hmm klinkt lekker!quote:Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Nee, budgetteren gaan we volgende maand weer eens goed mee beginnen. Als er geen geld is kan je namelijk moeilijk budgetterenquote:Op maandag 14 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?![]()
Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
Nou, het etentje van vrijdag zal er wel mee te maken hebben, evenals het feit dat ik al 2 weken niet meer hardgelopen heb. Het lúkt gewoon niet momenteel om er 's avonds nog op uit te gaan. Dus we (loopmaatje en ik) hebben afgesproken dat we aan het eind van de middag gaan en dan maar wat later eten.quote:Op maandag 14 april 2008 08:41 schreef SterreMarit het volgende:
Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |