abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58022204
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:04 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58022229
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo, das knap : jij weet het zo te verwoorden dat ik nu misselijk ben

Vooral die laatste zin
.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
Niet meer actief op Fok!
pi_58022559
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)
pi_58022676
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ben ik dus een aanwinst voor dit topic
(deze topic maar dat klinkt stom)

Hihi, jij zou hier iedere dag een 'recensie' moeten schrijven, over eten dat jij niet lekker vindt. Liefst 's morgens vroeg: dan zijn we allemaal de hele dag misselijk; krijgen geen hap meer door de keel en gaan eindelijk allemaal slank de zomer in en kan DIT topic opgeheven worden
pi_58023177
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

EEN LAAGJE DIERLIJK VET OM JE TANDEN!!!!!!

( nu ben ik ook misselijk ) .
... ik ben er niet misselijk van, maar vind het een geniale beschrijving
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58023346

krijg meteen geen hap meer door mn keel nu

net terug van 't hardlopen, Evy 2 les 6 gedaan ging lekker, de zon scheen, dus ik ben blij!

Zo lekker even douchen en de kipjes in de oven doen! op naar de 70kg
Ja doei.
pi_58024671
Vanavond soepje gehad met afbakbroodjes, morgen maar weer normaal koken
Druk hier aldoor. Niet heel erg vervelend hoor, maar ik kom niet echt aan internetten toe
pi_58024833
verveling she is alive

Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:
pi_58024851
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
pi_58025214
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hoe gaat het met uhm..
dat jongetje in de leuke kleertjes
Wie? xD nu wil ik het eigenlijk weten ook waar je het over hebt ...

En mn eten weer op. Was zoals mijn moeder zei, een beetje mislukt, maar nog wel te eten. Iets met kabeljauw, cherrytomaatjes, een kop boullion (niet opgedronken) en een snee geroosterd brood. Niet denderend. Wel lekker toetje: bolletje roomijs, schep aarbeienyoghurt en mandarijnpartjes uit blik .
pi_58025366
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58025638
Ik heb net weer 5k gerend, dus de enkel is weer helemaal goed. Gelukkig maar, zou het echt jammer vinden, een blessure....Eerst maar eens in bad en dan bedenken wat ik ga eten....
pi_58025649
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn eetlust was lekker niet verpest door PF, dus heb ik net hele lekkere lasagna naar binnen gewerkt met aubergineplakjes ipv. pasta. En niet veel kaas gebruikt, dus dan was het best een goede maaltijd! Echt goed eigenlijk!
Het is best mooi weer hier nog als je de verwachting wist, maar studeren is belangrijker helaas dus ik heb er niet veel van genoten...
Hmm klinkt lekker!

Bij mij is het new york pizza geworden vandaag
pi_58028683
Zo, ik ben weer aan het nakijken. Ik Moet En Zal vanavond alles afkrijgen heb het al veel te lang voor me uitgeschoven en heb een hele drukke week.
Maar.. over twee weken heb ik lekker twee weken meivakantie .

Nu lekker een smoothie gemaakt van ananas, karnemelk en geraspte kokos .

Ohja, en deze week wordt een uitdaging, want we zijn nu alweer door ons boodschappengeld heen, en ik heb werkelijk geen idee hoe dat komt, maar dat heb ik wel vaker (ik ben niet zo'n genie als het op weinig geld uitgeven aan lekkere dingen aankomt ), dus deze week gaan we leven uit de voorraadkast en vriezer.

Ik voorspel: Chili Con Carne, Kabeljauw met worteltjes, zelfgemaakte pizza, omelet met groentesoep, pannekoeken. Zie: ik kan best budgetteren.
pi_58036336
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
pi_58036549
quote:
Op maandag 14 april 2008 06:38 schreef freecell het volgende:
Budgeteren is in jouw visie je geld opmaken en dan verder leven vanuit de voorraadkast?

Hier ontbijt en thee en zometeen weer werken
Nee, budgetteren gaan we volgende maand weer eens goed mee beginnen. Als er geen geld is kan je namelijk moeilijk budgetteren .

En op zich hebben mijn voorraadkast en vriezer niets te klagen qua inhoud, dus deze week komt helemaal goed.
pi_58036602
Goeiemorgen
  maandag 14 april 2008 @ 08:17:48 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036705
Morgen .
Ik ben boos op mezelf, want mijn gewicht is niet wat ik wil dat het is . Dus ik ga deze week heel streng zijn voor mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_58036894
Goedemorgen!

Zo, vandaag m'n eerste echte ik-let-op-wat-ik-eetdagje. In het weekend lukte t uiteraard weer echt niet Vriendlief heeft nu toegezegd me een beetje te helpen door minder vaak al die slechte tussendoortjes in huis te halen, dat zal vast al wel schelen Doel voor volgende week is 1kg minder, hopelijk lukt dat!

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Succes allemaal!
  maandag 14 april 2008 @ 08:45:43 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58036929
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:41 schreef SterreMarit het volgende:

Viking, das balen zeg! Weet je hoe het komt?

Nou, het etentje van vrijdag zal er wel mee te maken hebben, evenals het feit dat ik al 2 weken niet meer hardgelopen heb. Het lúkt gewoon niet momenteel om er 's avonds nog op uit te gaan. Dus we (loopmaatje en ik) hebben afgesproken dat we aan het eind van de middag gaan en dan maar wat later eten.
Maar dan voelen we ons iig niet kut, omdat we weer niet gelopen hebben .

En ik was eerst nog wel zo blij, want toen ik er eerst op stond gaf de weegschaal een heel mooi gewicht aan . Meerdere keren wegen... .

En jij ook veel succes deze week .
Niet meer actief op Fok!
pi_58037548
Goedemorgen!

* veiligheidsspeldje heeft besloten nu ècht te stoppen met het gevreet, want het wordt weer te erg.
Word weer boller ook geloof ik qua buik. Weet heel goed hoe het komt, maar dat moet dus ophouden!
*nu weer stage.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58038067
ik ben steeds zwaarder aan het worden maar ik geef m'n spieren de schuld

ik woog 61zoveel 2 maanden geleden en vanochtend 65.5
Nu ga ik voor straf die hard Sonja bakkeren totdat ik 59.0 weeg
pi_58038174
Sonja..
Ja doei.
pi_58038211
goedemorgen

Hier nog geen idee wat ik weeg, straks maar eens even op de witte schijf klimmen, wil het éigenlijk niet weten

Vandaag ga ik voor het eerst squashen en donderdag ga ik beginnen bij een hardloopklasje dus ik denk dat 't wel allemaal goed gaat komen, als de weegschaal niet zo genadig is

Vandaag viel college uit, het eerste, dus hoef pas om half 2 aan te treden... lang leve het studentenleven
Ja doei.
pi_58038315
Ik ga ook weer steng doen en nu ook volhouden: geen zondetjes meer. Nul.

Ik vond van de week een oud notitieboekje en zo'n 10 jaar geleden was ik ook al op dieet en behoorlijk crasherig! Bijna elke dag 850 cal. (genre: ontbijt: 1 yoghurtje Lunch: 2 crackers met slankie, een appel tussendoor en vis met groenten als avondeten, zoiets). Ik was toen wel 56 kilo, maar heb zo en passant wel m'n systeem verneukt.

Ik ben wel heel bang dat ik echt terug moet naar de 1200 cal. om nog maar een gram af te vallen, want ik sta nu al heel erg lang stil. (op de schommelingen van zo'n 5 ons naar boven en beneden na).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')