Ooh ja,quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En rat heeft ook nog een keer uit enthousiasme zijn tong in Nada's mond gepropt
O ja, shit. Daarom deze onzin natuurlijk. Om tequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:12 schreef rooie3 het volgende:
Ach tuurlijk daarom moest er een stemming komen voor Ricardo.Dan kan Jaap hem te huwelijk vragen.
Ik blijf hopen op gerechtigheid,zoniet dan baal ik aardig 22 mei.Krijg dan echt de neiging om me computer door het raam te gooien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef Spaarne het volgende:
[..]
O ja, shit. Daarom deze onzin natuurlijk. Om te
Niet eens grappenderwijs? Of uit nederigheid?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Ooh ja,Dat was zijn excuus, hij deed het uit enthousiasme
Zijn vooruitziende blik zei hem dat Nadia een alleenstaande moeder in wording was. En dit was zijn steunbetuiging.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Spaarne het volgende:
Niet eens grappenderwijs? Of uit nederigheid?
![]()
![]()
Het blijven gevoelsmensen hè?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:16 schreef Spaarne het volgende:
Familie Kubatz stapt over hun principiele bezwaren heen en feliciteert toch maar met een nep-huwelijk.
Wat een mooi gebaar.
hier nog 1 ben zo boos en erger me kapotquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op gerechtigheid,zoniet dan baal ik aardig 22 mei.Krijg dan echt de neiging om me computer door het raam te gooien.
Inderdaad, ze kunnen het niet hebben, daarom hebben ze het er steeds overquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Wat een triest jaloers zootje.
Eigenlijk is het echt een geweldige zet van H en C om te gaan trouwen. Moet je zien hoe ze allemaal over de zeik zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |