Krijg er wel steeds meer moeite mee,vooral omdat Jaap zo overduidelijk acteert.Kwam het echt spontaan uit zijn eigen ,dan was het een ander verhaal.Had de laatste weken eens echt wat anders verwacht,maar Huub zal tot de laatste dag gepakt worden.Als hij dan de winnaar maar is,dan is het alles waard geweest.Zo niet,dan is het echt heel krom allemaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef itsme het volgende:
Het is toch ongelooflijk. Ben een maand niet geweest en het is nog steeds alle ballen op Huub.![]()
Ach. Dat is toch al vanaf dag 1 zo.
Laffe slecht acteur jaap heb ik geen zin om naar te kijken.
Respect dat jullie hier nog steeds zo trouw naar kunnen kijken.
Ja, wrijf het er nog ff in...quote:
Lekker een uurtje naar bedquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef Smash-it het volgende:
Kok: Zo, nu een uurtje naar bed allemaal. Komen jullie terug, lekker kaas en portje erbij.
Meer relevant zal blijken te zijn of Jaap Huub nog wel mag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef BarryK het volgende:
Ik kan me trouwens niet serieus indenken dat Huub na dit alles nog steeds Jaap echt mag.
Laat me eens niet zo schrikken!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef Spaarne het volgende:
Wat doet Claire eigenlijk in DGK vraagt Amanda zich af. Wat Claire is niet eens mooi. En Amanda wel.
[ afbeelding ]
Ja, hoezo niet. Ik zie het nog steeds als een spel. Of wil je dat ik er om ga huilen....nee tochquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij vindt het echt heel erg grappig zeker?
Ik denk dat Amanda het eigenlijk best een mooie jurk vond, en dat ze beseft dat ze zelf helemaal geen smaak heeft dus gaat ze het afkraken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Amanda begint over de jurk van Claire die ze op ondertrouw aan had. Amanda vond dat Claire een koninginnendag jurk aan had. Huub zegt, dat zijun uitspraken van een 6 jarige. Amanda zegt, jij heb de lengte van een 6 jarige.
Da's mijn cap van gisterenquote:
Nee hoor, lach maar lekker door.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet. Ik zie het nog steeds als een spel. Of wil je dat ik er om ga huilen....nee toch
Huub krijgt gewoon wat hij verdiend. Alles wat je uitgedeeld hebt komt vroeg of laat terug. Hij krijgt de rekening hopelijk snoeihard gepresenteerd van anderhalf jaar veel foute acties en nog meer misselijkmakende uitgekraamde teksten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg er wel steeds meer moeite mee,vooral omdat Jaap zo overduidelijk acteert.Kwam het echt spontaan uit zijn eigen ,dan was het een ander verhaal.Had de laatste weken eens echt wat anders verwacht,maar Huub zal tot de laatste dag gepakt worden.Als hij dan de winnaar maar is,dan is het alles waard geweest.Zo niet,dan is het echt heel krom allemaal.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef Spaarne het volgende:
Wat doet Claire eigenlijk in DGK vraagt Amanda zich af. Wat Claire is niet eens mooi. En Amanda wel.
[ afbeelding ]
Waar loog Kennie dan over ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadat Huub Kenneth voor leugenaar heeft uitgemaakt is Kenneth aardig stil. Sterker nog, ik heb hem helemaal niet meer gehoord.
en voor dat laatste ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg er wel steeds meer moeite mee,vooral omdat Jaap zo overduidelijk acteert.Kwam het echt spontaan uit zijn eigen ,dan was het een ander verhaal.Had de laatste weken eens echt wat anders verwacht,maar Huub zal tot de laatste dag gepakt worden.Als hij dan de winnaar maar is,dan is het alles waard geweest.Zo niet,dan is het echt heel krom allemaal.
als huub krijgt wat hij verdiend snap ik niet wrom brajen daar nog zit.domme opmerkingquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub krijgt gewoon wat hij verdiend. Alles wat je uitgedeeld hebt komt vroeg of laat terug. Hij krijgt de rekening hopelijk snoeihard gepresenteerd van anderhalf jaar veel foute acties en nog meer misselijkmakende uitgekraamde teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |