Ja, goed he, of zou het tot volgend jaar zijn? Dat ie vanaf aruba iedereen onvoldoendes geeft ofzo?quote:
En, zou ik ooit een diploma krijgen, daarna ook, moet ik mijn diploma verscheuren, verbranden, en de opleiding opnieuw volgen want de stof is veranderdquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
Dan zou ik in ieder geval de nieuwsbrieven in de gaten houden, want tijdens zijn sabbatical year zal de stof wel weer veranderen
huh?! wat voor gelul is dat nou? Op de TU Delft verandert een vak sowieso nooit in hetzelfde jaar... en meestal ook niet voor meerdere jaren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zelfde jaar, eerste keer was in oktober, november ongeveer
Wat een prutsers. Geen studentenraad o.i.d. waar je dit kan aankaarten? (Of een andere groep die opkomt voor studentenbelangen)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:47 schreef vdvorst het volgende:
Geen melding gemaakt op intranet,
Geen email ontvangen (de leraar kan zo zien wie herkanst, dat staat namelijk op een lijst, waren er 5 ofzo)
Geen melding aan het begin van het jaar of wat dan ook, dat je daar na moet vragen.
Ik kom er dus echt nu pas achter, ik heb wel voor de herkansing van volgende week een email gestuurd, dit geintje gaan ze me niet twee keer flikken
Er is een examencommissie ofzo, maar grote kans dat dezelfde leraar daar inzit, of leraren die er hetzelfde over denken. Studenten weet ik zo niet...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:53 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat een prutsers. Geen studentenraad o.i.d. waar je dit kan aankaarten? (Of een andere groep die opkomt voor studentenbelangen)
Mu-ha-ha?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Stof veranderen
Wat is het nu? Corduroy? Velours?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |