Brand bier doet het ook goed, trouwens.quote:
Iets met Pasen en Pinksteren en één dag.quote:
Whenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets met Pasen en Pinksteren en één dag.
For criminal acts and violence on the stagequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets met Pasen en Pinksteren en één dag.
We gingen toch DIT weekend alle getinte maniakken grijze haren bezorgen???quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef beverton het volgende:
zeg eens wat je probleem is iuvenis. misschien dat ik je kan helpen
sorry, met dit topic heb ik mijn eer gered. Daar moest ik wel een weekend baggertopics-aanmaken voor opgeven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:10 schreef iuvenis het volgende:
[..]
We gingen toch DIT weekend alle getinte maniakken grijze haren bezorgen???
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:18 schreef beverton het volgende:
[..]
sorry, met dit topic heb ik mijn eer gered. Daar moest ik wel een weekend baggertopics-aanmaken voor opgeven.
Om haar ff voor te zijn: klachten? PM een admin.quote:
Dirkh.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu Dirkh nog terug.
.
Broer brengt het altijd zo humoristisch...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om haar ff voor te zijn: klachten? PM een admin.
Ze zouden niet weten wat ze meemaakten. Schop murp, Tmaat en deox er maar weer uit en good old Dirk terug.quote:
misschien moet je zijn fakkel doorgeven aan een fittere user, met betere reflexen IK met mijn snelheid en behendigheid staat er zo een kratje naast jequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog steeds geen bier van MASD gekregen
Ik heb een typcursus gevolgd...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:41 schreef beverton het volgende:
[..]
misschien moet je zijn fakkel doorgeven aan een fittere user, met betere reflexen IK met mijn snelheid en behendigheid staat er zo een kratje naast je
Snakey en ik mogen blijven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zouden niet weten wat ze meemaakten. Schop murp, Tmaat en deox er maar weer uit en good old Dirk terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |