abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58154748
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat doen ze , zo pakken we ook onze vent in. die natuurlijk ook mijn auto betaalt. de dikste 2 literslurpende bak die er te koop staat. en om de 3 jaar een nieuwe dikke bak.
Sukkels.
zo pak ik ook die mannen sukkels in t verkeer in, lekker lomp en lief zwaaien, werkt altijd. . met een vriendelijke zwaai heb ik altijd voorrang.
Maar natuurlijk, ouwe omaatjes geef ik altijd voorrang als ze vriendelijk zwaaien
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:32:41 #152
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58155018
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, ouwe omaatjes geef ik altijd voorrang als ze vriendelijk zwaaien
Klopt doe ik ook. En fietsers laat ik altijd voor, zeker als het regent.
Maar die allochtoon met al die gouden kettingen om de nek in die veel te grote foute BMW die in Den Haag bij Justitie uit de parkeerplaats kwam en die zijn BMW glashard zonder voorrang te verlenen in het verkeer wilde drukken, is bij mij aan het vekeerde adres. Ik mag dan wel een Gronings boertje zijn die een keer in de grote stad kom kijken, maar kom er zijn grenzen
Lack of common cents
pi_58155511
laatste keer dat ik mijn moeder liet rijden stonden we op de afsluitdijk bij de open draaibrug, achter de slagbomen op een meter afstand van een afgrond van 10 meter en daarbeneden water, inclusief remsporen van 2 meter
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:18:37 #154
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58157519
Gister weer een of andere kutneger met zijn rijbewijs uit aapverdie die de bocht veel te nauw en te hard nam waardoor ik flink in de ankers moest

Er zou een bord moeten staan: "Pas op! Tegemoetkomende kutnegers!"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58158655
quote:

[..]

Precies. Doe ik ook.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:29:43 #156
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_58166558
Ja, hoeveel bewijs moeten wij mannen leveren dan..?

http://beta.frontpage.fok(...)voetgangers-aan.html
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_58166566
Dat wisten we toch al? Vrouwen peopen ook niet
pi_58171184
[quote]Op zaterdag 19 april 2008 21:30 schreef Maarten02 het volgende:
[/quote
dat is zo, en zodoende krijgen wij met een zwaai altijd voorrang, van die haantjes die denken dat ze de dienst uit maken op de weg. ze denken van wel. niet dus. sukels........
De Puta Madre
pi_58172691
quote:
Op zondag 20 april 2008 02:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 april 2008 21:30 schreef Maarten02 het volgende:
[/quote
dat is zo, en zodoende krijgen wij met een zwaai altijd voorrang, van die haantjes die denken dat ze de dienst uit maken op de weg. ze denken van wel. niet dus. sukels........
Of je leert even hoe je moet quoten, EN spellen...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_58177518
Gisterenavond komt er zo'n klein vrouwenautootje de parkeergarage (met meerdere verdiepingen) uitrijden.

Alleen reed het autootje levensgevaarlijk tegen het verkeer in.

En ja, er zat een vrouw in.

Het autootje zat tot de nok toe vol met vrouwen

[ Bericht 3% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 20-04-2008 22:12:19 ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58177670
gezeg't'.

Mannen hebben dan zeker alleen 'driver-skills' en geen IQ
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 14:35:57 #162
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_58178088
Waar heb je meer aan op de openbare weg..? Geef mij dan maar dan maar 10 IQ loze kerels MET driver skills, dan één intelligente vrouw die geen onderscheid kan maken tussen het gaspedaal en de rem..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_58178286
een intelligente vrouw weet het verschil tussen links en rechts, en dus ook het verschil tussen een gas- en rempedaal... Maar dát is het ook niet het probleem. De techniek wordt vaak wel beheerst, maar niet het verkeersinzicht

maar toch ben ik en een vrouw, en intelligent én kan ik rijden en ga zo in het heerlijke lentezonnetje mijn motor-driver-skills weer even showen gashendel.. en remmen? da's voor mietjes (sprak zij oh zo stoer )

[ Bericht 30% gewijzigd door motorbloempje op 20-04-2008 14:51:04 ]
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 14:52:47 #164
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58178501
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_58217646
quote:

[..]

die oude mutsen in een atos niet meegerekend? die jonge gasten zijn vaak verrast en vriendelijk op de weg ik rijd een Fiat Stilo Abart , pittig wagentje, mij kijken ze niet aan voor een oude muts
De Puta Madre
pi_58218256
Nee, maar jij bent een Killer mom
pi_58220067
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
Maar autorijden is zo leuk
Als je naast een kerel zit die de auto daadwerkelijk bestuurt is het misschien ook nog leuk en is de algehele veiligheid op de weg daar zeer bij gebaat
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_58220096
zo maar weer eens op de net gepoetste blinkende motor springen en kijken hoeveel 'stoere mannen' ik eruit rijd
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 16:57:26 #169
168121 retuow82
Het is friet!
pi_58230253
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar weer eens op de net gepoetste blinkende motor springen en kijken hoeveel 'stoere mannen' ik eruit rijd
Ja dat is moeilijk met een motor versus een auto....

Wedstrijdje? Dan start ik ook mijn motor.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_58230536
wie heeft het ooit over eerlijk gehad?

Zolang men blijft beweren dat er geen enkele vrouw is die wél kan rijden (wat dus oneerlijk is) mag ik met mijn motor mannen eruit rijden die denken een vrouw op een motor eruit te kunnen rijden

met andere motoren sport ik niet bij een stoplicht, dat zijn, ongeacht cilinderinhoud, gelijken

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2008 17:18:03 ]
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:14:17 #171
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58230558
Uitzondering, regel enzo.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58231409
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
wie heeft het ooit over eerlijk gehad?

Zolang men blijft beweren dat er geen enkele vrouw is die wél kan rijden (wat dus oneerlijk is) mag ik met mijn motor mannen eruit rijden die denken een vrouw op een motor eruit te kunnen rijden

met andere motoren sport ik niet bij een stoplicht, dat zijn, ongeacht cilinderinhoud, gelijken
Praat geen poep.

Dat je kunt gasgeven, wilt nog niet zeggen dat je ook kunt rijden. En je kutsmoesje voor sprints met andere motoren is echt de goedkoopste dat ik hier gelezen heb..
pi_58231530
zeg, avatar-fobo-loze-anonieme-kut-user

niet zo bijdehand ik kán rijden, en zolang er wordt beweerd van niet, mag ik ook zeggen en beweren wat ik wil

dagje meerijden? Wédden dat je anders piept?
Ja doei.
pi_58231754
ik heb 1 keer een aanrijding gehad, en dat was met een vrouw, en het was haar schuld (ze reed achteruit om te gaan parkeren, maar had mij niet gezien :d)

conclusie:
Eensch is
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:15:23 #175
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58234654
Vrouwen rijden voorzichtig is mijn ervaring, en in enkele gevallen onzeker, wat het weer gevaarlijk maakt. Mij irriteert me niet zozeer de vrouw, maar hoe het verkeer doorstroomt in het algemeen:

1: Niet snel genoeg optrekken/gas geven bij groen licht, wat ook de reden is waarom ik áltijd op de linkerbaan zal staan. Nee, ik ben niet zo'n snelle jongen, maar wel iemand die van sportief rijden houdt, dus een beetje tempo graag.
2: Mensen die invoegen op de snelweg met 80kmu. Prima als je je dood wilt rijden, maar ik zit achter je, dus godverdomme doorrijden, klootzak/kuthoer.
3: Mensen die vrachtwagens inhalen op de snelweg met 100kmu.
4: Vrachtwagen A die 81kmu rijdt op de snelweg en tijdens de spitsuren Vrachtwagen B gaat inhalen die 80kmu rijdt.
5: Andere vrachtwagens die dit dan ook maar gaan doen.
6: Mensen die kleven terwijl je best de vaart erin hebt.
7: Mensen die naar de linkerbaan willen op de snelweg, maar dit doen zonder te kijken, of te laat kijken, wat altijd zorgt voor zenuwachtige momenten.
8: Mensen die hun richtingaanwijzer aandoen lang vóór ze van rijstrook wisselen.
9: Mensen die denken dat ze alleen op de weg rijden, niet doorrijden, en na enkele minuten verschrikt in hun achteruitkijkspiegel jouw zien rijden met een boos gezicht, om vervolgens snel naar rechts te gaan (vaak zonder te kijken uit schrik).
10: Mensen die op 80kmu wegen kleven en vervolgens op de snelweg 100 gaan rijden; wat was je haast dan, pauper?

Ik kan nog wel ff doorgaan . In ieder geval, bovenstaande irritaties komen vaak voor als ik vanaf 07:00 de auto in stap, dus voortaan ben ik op weg vanaf 06:20 en dat rijdt een stuk lekkerder. En ik ben veel sneller op m'n werk ook.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')