Vrouwen rijden voorzichtig is mijn ervaring, en in enkele gevallen onzeker, wat het weer gevaarlijk maakt. Mij irriteert me niet zozeer de vrouw, maar hoe het verkeer doorstroomt in het algemeen:
1: Niet snel genoeg optrekken/gas geven bij groen licht, wat ook de reden is waarom ik áltijd op de linkerbaan zal staan. Nee, ik ben niet zo'n snelle jongen, maar wel iemand die van sportief rijden houdt, dus een beetje tempo graag.
2: Mensen die invoegen op de snelweg met 80kmu. Prima als je je dood wilt rijden, maar ik zit achter je, dus godverdomme doorrijden, klootzak/kuthoer.
3: Mensen die vrachtwagens inhalen op de snelweg met 100kmu.
4: Vrachtwagen A die 81kmu rijdt op de snelweg en tijdens de spitsuren Vrachtwagen B gaat inhalen die 80kmu rijdt.
5: Andere vrachtwagens die dit dan ook maar gaan doen.
6: Mensen die kleven terwijl je best de vaart erin hebt.
7: Mensen die naar de linkerbaan willen op de snelweg, maar dit doen zonder te kijken, of te laat kijken, wat altijd zorgt voor zenuwachtige momenten.
8: Mensen die hun richtingaanwijzer aandoen lang vóór ze van rijstrook wisselen.
9: Mensen die denken dat ze alleen op de weg rijden, niet doorrijden, en na enkele minuten verschrikt in hun achteruitkijkspiegel jouw zien rijden met een boos gezicht, om vervolgens snel naar rechts te gaan (vaak zonder te kijken uit schrik).
10: Mensen die op 80kmu wegen kleven en vervolgens op de snelweg 100 gaan rijden; wat was je haast dan, pauper?
Ik kan nog wel ff doorgaan

. In ieder geval, bovenstaande irritaties komen vaak voor als ik vanaf 07:00 de auto in stap, dus voortaan ben ik op weg vanaf 06:20 en dat rijdt een stuk lekkerder. En ik ben veel sneller op m'n werk ook.