Komt me bekend voorquote:Op zondag 13 april 2008 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
De vrouw van een vriend van me voegde ook eens inHop gewoon de snelweg op, niet uitkijken of niks, gewoon die andere auto van de weg drukken
Die aanrijdingquote:
Mij hoor je ook niet zeggen dat ik goed rijd hoor.. Maar ik kijk wel om mezelf heen op de weg.. Itt heeeel veel vrouwen op de weg.quote:Op maandag 14 april 2008 16:50 schreef CasB het volgende:
Oh ik rijd niet supergoed hoor, integendeel... Alleen lijkt het alsof de meeste vrouwen echt een soort autorij-stress hebben
Nou, ik denk dat 6 van de 10 rare acties die ik meemaak op de weg van een vrouw zijn, 2/10 van een bejaarde, en 2/10 van een man...quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:
geneuzel. in de statestieken staat dat vrouwen minder ongelukkeken maken als mannen, en minder ernsige ongevallen veroorzaken, ze zijn minder aggressief, maken meer paaltjesdeuken, dat wel.
anticiperen is het eerste woord dat ik leerde op theorie les. , BV op letten als de school uitgaat, opletten als een fiester langs een geparkeerde auto rijdt voor je,quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat 6 van de 10 rare acties die ik meemaak op de weg van een vrouw zijn, 2/10 van een bejaarde, en 2/10 van een man...
Als je er op gaat letten dan valt het op, en dan kun je er ook op anticiperen...je moet alleen weten waar je op moet letten
Nee, vrouwen geven juist teveel richting aan op rotondes. Vaak genoeg gebeurt dat ze richting aangeven om af te slaan, maar het vervolgens niet doen, zodat je vol in de ankers kanquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Synthesist het volgende:
Je wilt de rotonde oprijden. Er rijdt al een vrouw, en jij moet wachten omdat zij geen richting aangeeft maar wel naar rechts gaat.
Ergernis nummero unno. En altijd als ik een vrouw in een auto de rotonde zie oprijden denk ik... het zal toch niet he.
Ja hoor, kapotte richtingaanwijzer. Wat een toeval
leuker is het, als je bij een stoplicht staat.. beetje kijken, beetje gas hengelen, nog een keer kijken..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef Lindytje het volgende:
Mannen er uit trekken bij het stoplicht, dat is pas leuk. Sukkels.
Precies, eerst even de aandacht trekken en dan...............quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef Lindytje het volgende:
Met je 1.0 ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, eerst even de aandacht trekken en dan...............
Is jullie aandacht weer naar het opmaken, de radio etc. en beginnen de gevaarlijke capriolen weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, eerst even de aandacht trekken en dan...............
"Want vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk!"quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is jullie aandacht weer naar het opmaken, de radio etc. en beginnen de gevaarlijke capriolen weer
Serieus, ik trek iedereen er uit bij het stoplicht... Automaat, heerlijk...quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Er uit trekken? Met wat dan? Jullie Fiat Panda`s? En wat trekken jullie eruit? Bejaarde figuren van een jaar of 70? Zorgen jullie nou eerst maar eens dat jullie het stuur recht kunnen houden
mijn GSX600F trekt gemiddeld genomen de meeste auto's er wel uit hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Er uit trekken? Met wat dan? Jullie Fiat Panda`s? En wat trekken jullie eruit? Bejaarde figuren van een jaar of 70? Zorgen jullie nou eerst maar eens dat jullie het stuur recht kunnen houden
Motors tellen niet meequote:Op vrijdag 18 april 2008 14:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
mijn GSX600F trekt gemiddeld genomen de meeste auto's er wel uit hoor
Er zijn er ook die 2 dingen tegelijk goed kunnen.. Make up op doen en meedoen met de spelletjes op de radio.. Babbelen met je bijrijder en tegelijkertijd op de kaart kijken, Broodje eten en de kruimels wegvegen, gaat allemaal prima samen, alleen vergeten ze dan dat er nog een 3e ding gedaan moet worden..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Want vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk!"
Ja, snol, alleen kan je ze niet alle 2 tegelijk goed doen
Dat is ook een stadsauto.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Ego8 het volgende:
@ openingspost:
Sloom invoegende alto's... Tsja, een alto trekt nou eenmaal niet zo snel op. Rij zelf in een alto...
Al helemaal irri als je achter een vrachtwagen zit, mag je met 40 gaan invoegen en dan zo snel mogelijk optrekken
Je doet je avatar eer aan..!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wat leren we daaruit? Houd minimaal 50 5000 meter afstand van een vrouw in een auto.
Zelfs als ze geen auto heeft.
Hail to the king babyquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Scorpie het volgende:
Echt, die figuren zijn nog te dom om in de keuken te schijten
Ja trek jij maar lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:02 schreef Lindytje het volgende:
Een vriend van me deed 110 in de tweede versnelling in zijn AXquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:23 schreef Faithy het volgende:
nou ja.. met mijn AX trok ik niemand eruit, wat een klotebak was dat
Hun vriend pijpen en hun vriendin tegelijk vingeren bedoel je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Er zijn er ook die 2 dingen tegelijk goed kunnen
dat doen ze , zo pakken we ook onze vent in. die natuurlijk ook mijn auto betaalt. de dikste 2 literslurpende bak die er te koop staat. en om de 3 jaar een nieuwe dikke bak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen missen gewoon het inzicht, inschattingsvermogen.
Knallen met 60 over een hoge drempel, kunnen geen koers houden (zwalkt constant over de rijlaanlijnen links en rechts), rijden met koude motor ruim 4000 toeren, praten meer dan dat ze opletten, en hebben geen idee hoeveel de stuurinrichting te lijden heeft als ze met 20 ff een stoepje pakken.
Maar natuurlijk, ouwe omaatjes geef ik altijd voorrang als ze vriendelijk zwaaienquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat doen ze , zo pakken we ook onze vent in. die natuurlijk ook mijn auto betaalt. de dikste 2 literslurpende bak die er te koop staat. en om de 3 jaar een nieuwe dikke bak.
Sukkels.
zo pak ik ook die mannen sukkels in t verkeer in, lekker lomp en lief zwaaien, werkt altijd. . met een vriendelijke zwaai heb ik altijd voorrang.
Klopt doe ik ook. En fietsers laat ik altijd voor, zeker als het regent.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ouwe omaatjes geef ik altijd voorrang als ze vriendelijk zwaaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |