Ik zou hem een naam geven en mee knuffelen.quote:
Hoe doe je dat als ie op de muur zit ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef l3laster het volgende:
vang hem met een plastic bekertje vol koffie!
Nou, die kerel drukte dus het plasticbekertje met inhoud tegen de witte muur over de spin heenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als ie op de muur zit ?
Het is trouwens maar een kleintje. En als ik hem kapot sla gaat zijn moeder hem zoeken.
Is het niet beter de spin beet te pakken en in het kopje koffie te gooien ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nou, die kerel drukte dus het plasticbekertje met inhoud tegen de witte muur over de spin heenmet als gevolg dat de witte muur onder de koffie zat , en de spin verzoop...
Die mening had de eigenaar van de rij-school ook toen die deze actie aanschouwde op z'n pas geverfde muurtjequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het niet beter de spin beet te pakken en in het kopje koffie te gooien ?
Een hangbangende spin vol adrenaline door de koffie Coolquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef iuvenis het volgende:
Je kan hem ook leren hoe je moet rocken en dan neem je hem mee naar een iron maiden concert!
je kan hem ook opleiden als blindegeleide spinquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef iuvenis het volgende:
Je kan hem ook leren hoe je moet rocken en dan neem je hem mee naar een iron maiden concert!
Je mag rockers niet doden...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een hangbangende spin vol adrenaline door de koffie Cool
Nou, snachts kruipt die gewoon over je smoel heen en in een reflex eet je hem op...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kan hem niet meer vinden. Zal je zien dat ie vannacht onder m'n dekbed sluipt
Geef 'm eens een kusje danquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef tong80 het volgende:
Hij loopt nu op mijn bureau. Wat een schatje
Laat een fokmod erbuiten wil je ?quote:
Misschien kan je 'm vragen wat te typen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef tong80 het volgende:
Hij loopt nu op mijn bureau. Wat een schatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |