Ik ben heul geen vrouwquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef beverton het volgende:
[..]
jaaaah ook gefeliciflapstaart... wij zijn superdudes.
NEE? ben je geen superdude.. dus dan ben je vrouw? wil je dan neuken>?
ik feliciteer je, maar tegelijk zou ik je willen slaan in je gezicht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Voor mij was het gisteren om 11:00 al weekend
PWND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:27 schreef DahaKa het volgende:
IK MOET NOG WERKEN VAN 5 TOT 9, BENK NU GEOWNED???????????????????????
vind je mij een toffe user. vecht dan voor het behoud van de Beverton op Fok!.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef reetveter het volgende:
hoi
Je hebt altijd nog een iuvenis...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef beverton het volgende:
[..]
vind je mij een toffe user. vecht dan voor het behoud van de Beverton op Fok!.
De Beverton in het algemeen wordt erg bedreigd met uitsterven, en is een zeldzaam fenomeen geworden op fok! help daarom de Beverton te overleven.
en stuur 2 euro op, zodat hij snel wat kan eten.
maar in tegenstelling tot jouw, wordt ik door Danny betaald om een goeie sfeer in onz! te maken. En tot nu toe lukt het goed. Danny heeft mij speciale onzichtbare mod krachten gegeven.quote:
En wat kun je zoal met die krachten danquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef beverton het volgende:
[..]
maar in tegenstelling tot jouw, wordt ik door Danny betaald om een goeie sfeer in onz! te maken. En tot nu toe lukt het goed. Danny heeft mij speciale onzichtbare mod krachten gegeven.
ik kan daarmee kleine tieten omvormen tot grotere tietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
En wat kun je zoal met die krachten dan
Kan je ook mannentieten produceren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef beverton het volgende:
[..]
ik kan daarmee kleine tieten omvormen tot grotere tieten
Dat is nog eens een geheime krachtquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef beverton het volgende:
[..]
ik kan daarmee kleine tieten omvormen tot grotere tieten
ja, maar ik mis theSorrow in mijn topicquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is nog eens een geheime kracht
Beter dan dat stripboeken gebeuren
jij zit hier ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef skyrebel het volgende:
Weekend, mooi weer en dan je tijd hier verdoenBeetje sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |