Dat kan je wel vergetenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:51 schreef vw_caddy het volgende:
De communicatie over die kutstakingen verloopt echt weer prima.... Gaan ze nog onderhandelen met de vakbonden? Zou mooi zijn als ik maandag met de bus kon.
nee want dat zou ik december 2007 al ingevoerd moeten zijn en vanaf de nieuwe dienstregeling afgelopen december al gecommuniceerd moeten zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die Franse tram die hier op bezoek was, was ook geel, toeval? Of stiekem een voorproefje...
[..]
Dat nummer wordt pas in december ingevoerd he, dus ze hebben nog een half jaar om dat bekend te maken
Dat 088-nummer staat in dat lijstje hier toch genoemd bij de nieuwe dingen voor de nieuwe concessie vanaf komende december. Vorig jaar is er ook geen nieuwe concessie geweest.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:10 schreef zwahiel het volgende:
Dat is het actiepunten lijstje van 2008.
quote:104 Teletekst zo 01 jun
Inspectie keurt bussen Hermes af
` Bij openbaarvervoerbedrijf Hermes in
Eindhoven zijn tien van de vijftien
gecontroleerde bussen door de inspectie
afgekeurd.Vijf hadden problemen met de
remmen,van twee deugde de wielophanging
niet en drie bussen vertoonden gebreken
aan de stuurinrichting.
De vijftien bussen waren door de
inspectie uit het wagenpark gelicht.Het
zijn allemaal bussen die ouder dan vijf
jaar zijn en die een half jaar geleden
voor de apk waren aangeboden.
De inspectie eist dat Hermes 35 van
zijn 78 bussen opnieuw laat keuren,
voordat er weer passagiers mee vervoerd
mogen worden.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Ja, wat een geweldig ideequote:Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef Willy84 het volgende:
Goed bezig weer, misschien dat dit opgelost kan worden door IVW aan te besteden
Ik woon in Amsterdam, dat is al erg genoegquote:Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat een geweldig ideeGa in België wonen met je briljante ingevingen jij
Ho Ho Ho..!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst Arriva, nu Herpes (xx), wie zal volgen?
Was dat maar zo geblevenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, de fryskers waren al afgekeurd voor ze reden
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
ik zie er anders nog genoeg hoor. Vanochtend weer in zo'n kreng gezeten
In theorie wel; echter ontdekt men steeds meer dat er geen haan naar kraait als je in het weekend gewoon 'stiekem' een grote bus meeneemt ipv een Frysker, zoals opgedragenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
zelfs lijn 95 rijd niet meer met fryskers
Ja kan ik me voorstellen en heb ook wel hetzelfde gehad. Doordat het XX en Arriva is zie je ook het verschil tussen de 2 concessies op het streekbusplatform. Dan zie je hoe weinig lijntjes en bussen er ri Zaandam gaan en hoeveel Arriva er heeft rijden.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen Arriva de diensten van Connexxion had overgenomen voor Amsterdam en omstreken was ik onder de indruk hoeveel Arriva bussen ik continu rond het Amsterdam CS zag rijden. Vandaag was ik onder de indruk van de enorme leegte op hetzelfde station bij het Arriva gedeelte.
Zo`n staking heeft toch wel wat.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vandaar dat ik ze hier bijna niet meer zie rijden![]()
Heb je een url met wat meer info over dat nieuwe loonbod? Ik zie daar niets over terug op de FP danwel nu.nl, namelijk...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen en heb ook wel hetzelfde gehad. Doordat het XX en Arriva is zie je ook het verschil tussen de 2 concessies op het streekbusplatform. Dan zie je hoe weinig lijntjes en bussen er ri Zaandam gaan en hoeveel Arriva er heeft rijden.
Ben alleen benieuwd wat voor alternatief vervoer mensen hebben gekozen. Hoorde wel op school van mensen die maar niet waren gekomen.
Overigens is er een nieuw loonbod gedaan welke is afgewezen. Zo blijven we bezig!
Miste de bussen op Amstel al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |