Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Syldge het volgende:Ik weet niet in welk forum jullie dit willen hebben, dus plaats ik het maar hier... En voordat iemand vraagt, ik heb dit nergens vandaag gejat. Ik ben een lyricist en muzikant, waardoor ik een bepaalde manier met worden heb. Dit is geen plagiarism.
Ik ben een autochtone Nederlander wiens nationale trots met geen enkele manier minder kan worden. Het is zelfs tot zo'n punt dat wanneer ik het Wilhelmus hoor, ik letterlijk m'n maag voel ronddraaien. Dat is geen overdrijving. Ik ben gewoon te lang opgefokt door de onzin die door de overheid, scholen en media m'n strot door wordt gestouwdt met een bericht van "You ain't much if you ain't Dutch".
Ik was getest op Atheneum niveau, nam toen de HAVO opleiding op een school dichtbij en toen ik eenmaal door kreeg hoe dit achterlijk land daadwerkelijk werkt, ben ik direct gestopt met school en het praten met elk persoon met uitzondering van m'n familie. Dit is zowat de eerste keer dat ik tegen meer dan ook meer dan één Nederlander praat.. of in dit geval schrijf. Voordat jullie mij gaan bestempelen met weer of andere randdebiel die het oneens is met hoe z'n cijfers zijn gegeven of zoiets, lees eerst maar eens m'n argumenten.
Justitie in dit land is compleet lachertje. Er zijn meerdere plekken in m'n stad waar ik mensen XTC zie dealen aan 12 en 13-jarige scholieren. Onder toezicht van politie. Bij m'n vorige baan kwam ik telkens op dezelfde plaats in gevecht met een stel allochtonen die al bekend waren bij de politie en een strafblad hadden. De eerste 5 keer heb ik aangifte gedaan. Maar geen enkele agent van dat bureau deed er iets aan, sterker nog, de receptioniste vertelde mij nog doodleuk "De politie is niet verantwoordelijk voor je veiligheid, daar ben JIJ verantwoordelijk voor."
Maar daarintegen wordt ik wel in de schemerig aangehouden door motoragenten die mij vertellen dat ik m'n achterlicht aan moet hebben en daarvoor een boete moet betalen. Dan kan het aan mij liggen, maar het komt bij mij over dat het een grotere misdaad is om géén achterlicht te helpen dan om een 13-jarig meisje te veranderen in een XTC-junk die nog bereid is haar longen te verkopen voor een dosis.
Een goede kennis van mij wordt achtervolgt door de politie, UWV en justitie om een zogenaamde "verkrachting". Een verkrachting zogenaamd gedaan op z'n eigen zoon en pas 7 jaar na data ingedient en omdat diezelfde kennis al een strafblad had vanwege politie-corruptie wordt hij nu al zo'n beetje vanaf 2000 telkens opgepakt, mishandelt en zwartgemaakt door de politie en justitie. Dit terwijl er geen enkel concreet bewijs is dat die zogenaamde "verkrachting" ooit is gebeurdt. In tegendeel, diezelfde vader die wordt neergezet als iemand die z'n eigen zoon zo'n diep gat in gooit werkte zo'n beetje 90 uur per week om z'n zoon een goed leven te geven.
Educatie in dit land is ook een compleet lachertje. Toen ik nog naar school ging werd er tegen mij gezegd dat ik m'n huiswerk MOEST maken, dat ik naar de docenten MOEST luisteren, dat ik dit MOEST en dat MOEST. Het enige dat een mandatorisch gegeven is in leven dat je MOET doen is sterven. De rest is alleen maar optie. Je kan je huiswerk maken, of op je kop krijgen van de docent. Je kan naar de docent luisteren of iets anders doen. Je kan eten of honger lijden. Je kan ademen, of sterven. Je kan drinken, of uitdrogen. Maar alleen aan doodgaan is geen ontsnapping.
En in de vakken die ik kreeg ontbrak zo veel informatie. Bijvoorbeeld biologie. Vertellen ze je daar bijvoorbeeld op welke frequentie je hersens werken en dat door in te spelen op die frequenties je emoties werken? Of bijvoorbeeld waarom Europeanen groter zijn dan Amerikanen. Of dat er nog meer sexualiteiten zijn dan hetero, homo en bi. Je hebt nog pansexueel, ook wel bekend als omnisexueel. Dat is wanneer je jezelf aangetrokken voelt tot alle sexualiteiten, ongeacht geslacht, ras of sexuele orientatie en dat je bereid bent om in alles mee te doen. Dan heb je nog asexueel. Dat is wanneer je jezelf tot niets sexueel aangetrokken voelt. Dan heb je nog hetero-flexibel. Dat is wanneer je hetero bent, maar enorm nieuwschierig bent naar ervaringen met je eigen geslacht. En dan heb je nog zoosexueel, zo noemen ze het als je jezelf sexueel aangetrokken voelt tot dieren. En dan nog metrosexueel, technosexueel en hobosexueel. Maar dat leren ze je niet op school. Nee, daar zeggen je dat je alleen maar hetero, homo of bi-sexueel kan zijn.
Ook worden de zintuigen maar tot zover uitgelegdt. Vertellen ze je dat je emoties voor 64% worden bepaaldt door wat je hoort? Dat door je zintuigen jezelf in een trance kan brengen, beter kan leren en depressies zelf overkomen? Of dat je lichaam automatisch zuinig met energie omgaat en dat je op een broodje per dag kan leven? Je lichaam past zich automatisch aan aan hoe je met je voeding omgaat.
Vertellen ze je bij maatschappij-leer ook niet zoiets dat zwaardere straffen nooit helpen? Waarom is dat dan toch een belofte die elke politieke partij blijft maken? Vertellen ze je op school ook niet dat het universum is gemaakt door de hele "Big Bang"? Maar ze vergeten je te vertellen dat dat ook een religie is.
Ze pushen je expres in een hokje en ze zorgen ervoor dat je bepaalde maatschappelijke ideeën als feiten moet zien. Want bij die "Big Bang" kwam alles wat er was bij elkaar en ontplofte toen. Maar hoe kwamen die moleculen er dan die die Big Bang veroorzaakte? Hoe weten ze hoe het hele heelal is gemaakt als we nog niet eens weten hoe groot het is?
Vertellen ze je ook niet dat dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden over de Aarde rondliepen? Hoe weten ze dat zo zeker als het al is bewezen dat de grondstoffen de fosielen zodanig toetakelen dat botten veel ouder lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn en hierdoor onmogelijk gedateerdt kunnen worden.
En het broeikas-effect? De polen die omdraaien? Het is al bewezen dat dit om z'n minst 186 keer is gebeurdt sinds de dinosaurussen nog leefden. Waarom zou dat dan nu ineens de Aarde verwoesten? Het is alleen maat een klimaat verandering, niets om je zorgen over te maken.Maar voornamelijk is de regering het grootste lachertje. Europese Unie, idem ditto. De Euro werdt ingevoerd na een referendum, waarbij 63% van de Nederlandse bevolking tégen de Euro was. De Europese grondwet kreeg ook een referendum. Nederland zei massaal NEE, nu komt er een nieuwe, zonder referendum. Deze nieuwe grondwet is nu al door experts als een 96% kopie te zijn van dezelfde grondwet waar de Nederlandse bevolking tegen was.
De overheid luistert niet naar je. Kijk eens naar ze invoeren. Je moet een identeitsbewijs hebben om te bewijzen dat je adem haalt, waar je met een nummertje in een systeem bent ingevoerd. Door standaard gegevens zoals geslacht, leeftijd, woonplaats, beroep, lengte en religieuze overtuiging wordt je in hokjes ingedeeldt.
De AIVD luistert al je telefoon af. Wanneer je een echo hoort in de telefoon, dat wordt in de audio-industrie "leakage" genoemd. Het is wanneer je gesprek via de opname-apparatuur van de AIVD wordt opgenomen en dan weer iets later terug komt in de telefoon kabel.
Door de scholen wordt je gedwongen om bepaalde ideeën als feiten te zien, bepaalde overtuigingen als waarheid en wanneer je hier niet aan voldoet, ben je een minderwaardige schoolverlater wiens kans op een baan sterk wordt vermindert. In andere worden, door niet blind iemand ander's visie te accepteren wordt je gestraft.
Begin je de overeenkomsten te zien tussen de manier waarop de overheid subtiel werkt en hoe Hitler's Derde Reich werkte? In plaats van symbolen dat je joods bent wordt je nu al digitaal in hokjes gedeelt. In plaats van Haken-kruizen en Nazi-officieren marcheren nu de belachelijke agenten en patriotische mensen die niet verder durven te kijken dan wat hun wordt voorgekauwt. En door dit alles wordt niet de illusie opgewekt dat het Arische ras superieur is, maar dat je als European superieur bent en automatisch rechtvaardig bezig bent.
Vrijheid is een falacisch gegeven wanneer je gedwongen wordt om bepaalde momenten in je leven overtuigingen als feiten te zien en verplicht dingen te doen zoals naar school gaan, je registreren bij het gemeetehuis en een hogere opleiding volgen en vervolgens een baan in die sector te nemen om pas te stoppen met werken bij je 65e en tegelijkertijd belasting betalen voor diezelfde mensen die bewust de economie deze fatale trap gegeven hebben. Was individuele vrijheid niet de mogelijk om te bewegen zonder restrictie, om je eigen keuzes te maken en om je eigen leven te leiden? Hoe kan het dan dat zo veel mensen Nederland nog steeds als een vrij land zien?
Natuurlijk zijn er ook ergere landen, waar je tong door hydroglorisch zuur van je lichaam wordt gescheiden om oproer tegen de dictatuur te voorkomen. Maar in hoe verre zijn wij met dit fragiele land beter dan die dictaturen? In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt. In beide landen werkt de overheid voor haarzelf in plaats van voor het volk.
En Nederland is dan een land waar justitie, tolerantie en eerlijkheid het langst duren? Dit is de vlag waar we militairen onder naar de dood toe sturen voor een politieke onenigheid?
Dit is het land waar ik, als geboren Nederlander trots op moet zijn? Ik denk dat ik serieus nog liever m'n polsen open snij en zoutzuur in de wonden gooi.Alleen omdat ik in dit land ter wereld ben gebracht wil nog niet zeggen dat dit land mijn wereld is of dat ik hiervoor gekozen heb. Ik zou dit land dolgraag verlaten als ik kon.. maar op dit ogenblik kan ik dat nog niet.