en als zequote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef remlof het volgende:
Als ik je buurman was zou ik ongeveer om dit tijdstip bij jullie door de brievenbus gaan zeiken
Kan je ook prima in pissenquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
en als ze
[ afbeelding ]
zoeen brievenbus hebben er gewoon in schijten
Lijkt me niet dat de buurman daar doorheen stond te schreeuwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
en als ze
[ afbeelding ]
zoeen brievenbus hebben er gewoon in schijten
En je dacht niet voordat je met stront ging smeren: 'goh, misschien niet handig want..'?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:47 schreef WoefieBlaf het volgende:
Als mijn ouders hier achter komen (en dat zullen ze wel, de buurman kan wel goed met ze opschieten) dan ben ik flink genaaid.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:45 schreef renwan het volgende:
Wat een kutgrap, hopelijk word je opgehaald
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:48 schreef makkie88 het volgende:
als dit echt is.. ben je best wel triest
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:51 schreef EggsTC het volgende:
Beter ga je naar de rommelmarkt om leuke (matige) grappen uit te halen
van dattemquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Slarioux het volgende:
Als ik nou zo eens naar je andere topics kijk, geloof ik er eigenlijk niks van.
Ja dan ga je zo naar zo een rommelmarkt en dan koop je zo een vaas voor een duppie en als je hem dan gekocht hebt pak je hem en gooi je hem kapot en dan ga je er op springen... En als die rommelmarkthomo dan zegt van "hey wat doe je? Da's mijn vaas" dan zeg je zo van "Neeueheeuj ik heb 'm gekocht" en dan smeer je hondenpoep in zijn linkerneusgat!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:51 schreef EggsTC het volgende:
Beter ga je naar de rommelmarkt om leuke (matige) grappen uit te halen
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan ga je zo naar zo een rommelmarkt en dan koop je zo een vaas voor een duppie en als je hem dan gekocht hebt pak je hem en gooi je hem kapot en dan ga je er op springen... En als die rommelmarkthomo dan zegt van "hey wat doe je? Da's mijn vaas" dan zeg je zo van "Neeueheeuj ik heb 'm gekocht" en dan smeer je hondenpoep in zijn linkerneusgat!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA
HAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAH
AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAH
AHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHA
HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAH
AHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
HIJS GOED CONO!!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:48 schreef makkie88 het volgende:
als dit echt is.. ben je best wel triest
Wat hierboven staat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:57 schreef OldJeller het volgende:
Met zo'n username verdien je het al om een flink pak slaag te krijgen, ook al heb je niks verkeerd gedaan qua handelingen, die naam is al verkeerd genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |