Dat speelt natuurlijk ook een grote rol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef intraxz het volgende:
Die lijkt niet op poep als het smelt..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:56 schreef NanKing het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van chocolade, maar wit vind ik af en toe wel lekker.
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weerquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef remlof het volgende:
Nutella op een harde lul.
Euforie is voor pinguïns.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja hoor, verpest mijn euforische gevoel maar weer.
Ik begin met de brie en eindig met de brie, daar tussen in neem ik niets.quote:[b]Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef
-knip-
Stokbrood is op zichzelf goed te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:59 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik voel me geaccepteerd.
Maar ik heb óók geen Martini.
Ik heb nog een brandende vraag, stel je komt op een verjaardag en je hebt wel trek in een snack (wie niet? laten we eerlijk zijn) en er is:
Cracker
[ afbeelding ]
Stukjes stokbrood
[ afbeelding ]
Brie
[ afbeelding ]
Filet Americain
[ afbeelding ]
Wélke combinaties zou je eten en wat is je voorkeur?
Dát vraag ik mij af, want ik begin meestal met Filet Americain op strokbrood en neem tussendoor een stokbroodje met brie, maar ik ben ook niet vies van crackers. Ik kies voor stokbrood omdat het zo lekker zacht is en je het lekker warm kan maken, crackers kruimelen heel erg!
En jullie?
Is dat onderdeel van jouw identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
En wat is er mis met pinguïns? Misschien voel ik mij wel stiekem een pinguïn.
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van jouw identiteit?
Je hebt het recht dingen te weigeren als deel van je identiteit. Of je de macht daartoe hebt: dat is de vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is niet alles een klein stukje onderdeel van je identiteit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |