De topic, & daarmee de grenzen van de discussie, zijn relatief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:41 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dit topic over ging
Ik zeg niet dat ik niet in 't nu leefquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
"Zoeken" is ook "doen"; "doen" is "nu". Dolen kan ook heel erg in het nu zijn. Waarom zou je naar rust verlangen?
Waarom onnuttig? Vanuit jezelf bekeken zijn ze erg nuttig: ze geven namelijk de ondergrens van je bestaan aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:43 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik zou een scheiding maken tussen de nuttige mens, en de onnutige mens... als onnuttige zou ik dan misschien www.superdudes.nl nemen en www.2day.nl
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangenquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Waarom onnuttig? Vanuit jezelf bekeken zijn ze erg nuttig: ze geven namelijk de ondergrens van je bestaan aan.
Ik quote 'm even, gewoon als herinnering voor jezelf (en mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 04:45 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangen
Het is een kwestie van niet-negatief denken, maar zeer egocentrisch alles in je voordeel gebruiken. Alles heeft zo z'n bestaansrecht ten opzichte van jezelf. Alles is er voor jou om te gebruiken ter verbetering van jezelf.quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:45 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Zit wat in, al zou ik, als ik het niveau van www.2day.nl bereik mezelf liever aan een boom wille hangen
Waar haal jij op dit moment eten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 04:51 schreef RickTheGreatest het volgende:
Juist, ik ga zo in ieder geval eten kopen zodat mijn bestaan in ieder geval niet verkort gaat worden door honger.
Inderdaad, Brie valt altijd verkeerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 05:14 schreef Inkomen het volgende:
Hangt er vanaf, wat je doel is. Als je op zoek bent naar brie: de wetten der zwaartekrachten gelden dan niet langer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |