Running up that Hill komt nog eerst. En Army Dreamers, Song for Delius. Eig. heel Never For Everquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
CLOUDBUSTING
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit m'n persoonlijke top 5
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Running up that Hill komt nog eerst. En Army Dreamers, Song for Delius. Eig. heel Never For Ever.
Sample van de plaat zit nu gruwelijk gemixed in de nieuwe plaat van de Utah Saintsquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
CLOUDBUSTING
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit m'n persoonlijke top 5
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
Komt ook meer door de hysterische (historische.) waarde van RutH. Die wint dan, als we er toch een wedstrijdje van maken
.
Ik moest eerst heel goed luisteren om die sample te herkennenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sample van de plaat zit nu gruwelijk gemixed in de nieuwe plaat van de Utah Saints
Als ze naar ons luisteren zou het een leuke megahit moeten worden iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef on_air het volgende:
Zouden ze vanmiddag weer een leuke megahit gaan kiezen? Of naar onze stemmen luisteren?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moest eerst heel goed luisteren om die sample te herkennen.
Podcast even gedownload maar het zat als achtergrond muziekje tijdens het filebericht... Maar Gerard zegt dat hij de plaat in zijn show nog zal draaien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef Marc63 het volgende:
Hans in de buurt? Hij wilde Disco Vraiment nog horen.
A moi !quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans!![]()
Ik ga trouwens ook naar Parkpop dit jaar, wie gaat er mee!
sheryl crow, moke, kula shaker gaan er alvast zijn
Leuk! Gewoon zo met z'n allen overal heen gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans!![]()
Ik ga trouwens ook naar Parkpop dit jaar, wie gaat er mee!
sheryl crow, moke, kula shaker gaan er alvast zijn
Doe mij maar nummer 3quote:Met welke dans uit-je-dip-tip sluit jij de week lekker af?
Twenty 4 Seven - Slave to the Music
2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone
2 Unlimited - No Limit
Nr. 1 wint het toch wel in foutheids-niveau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef -Hans- het volgende:
En welke gaat het worden?
[..]
Doe mij maar nummer 3
Bart A in het huis !
Absoluut ! op het moment lijkt het vooral tussen de nummer 2 en 3 te gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Nr. 1 wint het toch wel in foutheids-niveau.
Aha,quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef -Hans- het volgende:
En welke gaat het worden?
[..]
Doe mij maar nummer 3
Bart A in het huis !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |