Ik hoop nog op de webcasts van nadja en jesuquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef arucard het volgende:
De eerste Roadburn webcasts staan al online:
http://www.roadburn.com/homepage_webcasts2008.html
Ja. Saviours klonk ook goed.quote:
Eerste nummer begint een beetje Pharaoh overlord achtig, en er staan een paar funkachtige nummers op. Verder is het typisch bb. Het is trouwens weer een solo album.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:31 schreef refused. het volgende:
Hoe klinkt de nieuwe BB eik?
Ik heb nu twee nummers gehoord en het klinkt goed, fijne instrumentale sludge.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Hesperus van 5ive ook zo'n goede plaat vinden?
Mijn locale platenboer heeft 'm nog niet - staat nog wel in de bestelling ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:31 schreef arucard het volgende:
Heb vandaag BB - Punk Rock Guilt binnen gekregen![]()
Vind hem beter dan Somera Sol.
Ik kwam er wat laat achter maar ik heb kaarten. Door het vroege tijdstip kan dochter (nu 10 jaar) ook mee, Ze leert nu trouwens gitaarspelen dmv Monster Magnet liedjes (distortion vol aan). Qua smaak begint ze langzaam aan ook heavier te worden dan dan ik: laatst waren we bij een death metal band wat zij beter vond dan ik het vondquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
\m/ .. Dave binnekort in de Effenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |