Mensen, alle biedingen onder de 500 euro accepteer ik niet.quote:
Dat is 180 euro bovenop winkelprijs. Aangezien in de faq staat:quote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef Energie het volgende:
[..]
Mensen, alle biedingen onder de 500 euro accepteer ik niet.
320 geboden.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:23 schreef Petre het volgende:
Welke dingen zijn niet toegestaan in V&AHandelaars, zoals gezegd is V&A niet de plek om spullen die je gekocht hebt met het doel met winst te verkopen aan te bieden.
jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef Energie het volgende:
Wanneer een prijs van 545 te hoog voor je moet je niet reageren. Ik ga verder niet in discussie over mijn vraagprijs. Nog commentaar?
Ga zelf naar de winkel (in Amerika) toe en koop het, maar waarschijnlijk zal de iPhone altijd een droom voor jullie blijven net als:
Dudequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef Energie het volgende:
Wanneer een prijs van 545 te hoog voor je moet je niet reageren. Ik ga verder niet in discussie over mijn vraagprijs. Nog commentaar?
Ga zelf naar de winkel (in Amerika) toe en koop het, maar waarschijnlijk zal de iPhone altijd een droom voor jullie blijven net als:
Maar hier is wel aan te komen, bovendien zijn er al meerdere boden geweest hier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef W4 het volgende:
Er heeft werkelijk nog bijna niemand een zinvolle bijdrage geleverd, noch een bod gedaan en waar zijn de mods ? Juist hier moet tegen op getreden worden, want als de mods hier niks aan doen, is het snel over met V&A met al die zeikneuzen ... just my 2 cents
PS: en om nog even voor de zoveelste keer te onderbouwen waarom 500 EURO zo'n gekke prijs niet zou zijn ... toch in december de WII's niet aan te slepen waren bood iedereen vet over de nieuwprijs heen voor 2ehands WII's en toen hoorde je daar niemand over ... het is gewoon een kwestie van V&A, jaja ...
Wat is jouw bod dan? Waar is jouw intresse in het product? Beter ga je niet doen of je een modje bent, en als je je eraan stoort, maak je een melding. Jouw post is namelijk net nutteloos als alle andere mensen die commentaar leveren op de prijs e.d. Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, alleen je moet niet als een wijsneus zo gaan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef W4 het volgende:
Er heeft werkelijk nog bijna niemand een zinvolle bijdrage geleverd, noch een bod gedaan en waar zijn de mods ? Juist hier moet tegen op getreden worden, want als de mods hier niks aan doen, is het snel over met V&A met al die zeikneuzen ... just my 2 cents
PS: en om nog even voor de zoveelste keer te onderbouwen waarom 500 EURO zo'n gekke prijs niet zou zijn ... toch in december de WII's niet aan te slepen waren bood iedereen vet over de nieuwprijs heen voor 2ehands WII's en toen hoorde je daar niemand over ... het is gewoon een kwestie van V&A, jaja ...
Ja maar van de wii zat er niet al een update aan te komen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef W4 het volgende:
PS: en om nog even voor de zoveelste keer te onderbouwen waarom 500 EURO zo'n gekke prijs niet zou zijn ... toen in december de WII's niet aan te slepen waren bood iedereen vet over de nieuwprijs heen voor 2ehands WII's en toen hoorde je daar niemand over ... het is gewoon een kwestie van V&A, jaja ...
nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een huilies hier zeg. Tyf lekker op als je dat ding te duur vindt.
Allereerst loop de bieding nog. Het bod staat nu op 580 dollar en 59 dollar verzending. Dat is 405 euro , tel daar de BTW bij op maakt 482 euro. TNT vraagt ook inklaringskosten á 16,75. Totaal dus 498,75.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef mounirk het volgende:
http://cgi.ebay.com/BRAND(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper!
(zegt de trotse eigenaar van een iPhone)
Pissig en geirriteerd reageren. Altijd een goede verkooptechniek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef Energie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |